Gå til innhold

Fikk du mer energi av Wellbutrin eller merket du ingen forskjell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk du mer energi av Wellbutrin eller merket du ingen forskjell? Gjerne også nevn diagnose om du har en, om det var vanlig depresjon eller bipolar eller annet... 

(Har hørt man kan få mer energi av Wellbutrin så det er det jeg håper på når jeg eventuelt starter opp på den snart/etterhvert).

Anonymkode: f31d2...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter

Jeg hadde udiagnostisert bipolar. Ble hypoman. I hvert fall ikke langt unna hypoman. Var innlagt i rusbehandling og jeg satte i gang en haug med husarbeid og tok over de andre sine husoppgaver. Hoppet i sofaen med min venninne der så den knakk osv. Så mye energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (32 minutter siden):

Jeg hadde udiagnostisert bipolar. Ble hypoman. I hvert fall ikke langt unna hypoman. Var innlagt i rusbehandling og jeg satte i gang en haug med husarbeid og tok over de andre sine husoppgaver. Hoppet i sofaen med min venninne der så den knakk osv. Så mye energi.

Oj, såpass ja. Tok det lang tid fra du begynte på Wellbutrin og til du ble hypoman da?

Anonymkode: f31d2...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oj, såpass ja. Tok det lang tid fra du begynte på Wellbutrin og til du ble hypoman da?

Anonymkode: f31d2...fda

Det husker jeg ikke. Men det skjedde i forbindelse med doseøkning slik som da jeg brukte både Brintellix og Ednorax. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (27 minutter siden):

Det husker jeg ikke. Men det skjedde i forbindelse med doseøkning slik som da jeg brukte både Brintellix og Ednorax. 

Åja. Har du blitt hypoman av Brintellix og Ednorax også?

Anonymkode: f31d2...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Åja. Har du blitt hypoman av Brintellix og Ednorax også?

Anonymkode: f31d2...fda

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja.

Oh shit. Har du fått hypomani av alle antidepressiva som du har forsøkt?

Anonymkode: f31d2...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oh shit. Har du fått hypomani av alle antidepressiva som du har forsøkt?

Anonymkode: f31d2...fda

Nei ikke alle. Men fra det brøt ut første gangen har det skjedd med alle jeg har prøvd. Har prøvd seks totalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Nei ikke alle. Men fra det brøt ut første gangen har det skjedd med alle jeg har prøvd. Har prøvd seks totalt. 

Såpass ja. Kjedelig da.

Anonymkode: f31d2...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Såpass ja. Kjedelig da.

Anonymkode: f31d2...fda

Joda. Men nå går jeg på Litium med god effekt så har ikke behov for AD. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Joda. Men nå går jeg på Litium med god effekt så har ikke behov for AD. 

Åja, men da gjør det jo ikke så mye da. Veldig bra at du har funnet noe som fungerer bra for deg!

Anonymkode: f31d2...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åja, men da gjør det jo ikke så mye da. Veldig bra at du har funnet noe som fungerer bra for deg!

Anonymkode: f31d2...fda

Ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ja. :)

Hvor lenge har du brukt litium forresten? Og hvor lang tid tok det fra du begynte på den og til du merket effekt?

Anonymkode: f31d2...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvor lenge har du brukt litium forresten? Og hvor lang tid tok det fra du begynte på den og til du merket effekt?

Anonymkode: f31d2...fda

I litt over ett år. Fikk bedring etter 2-3 uker tror jeg. Men bedribgen har ellers kommet gradvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

I litt over ett år. Fikk bedring etter 2-3 uker tror jeg. Men bedribgen har ellers kommet gradvis. 

Okei. Takk for svar ☺️ 

Anonymkode: f31d2...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 9.55):

Fikk du mer energi av Wellbutrin eller merket du ingen forskjell? Gjerne også nevn diagnose om du har en, om det var vanlig depresjon eller bipolar eller annet... 

(Har hørt man kan få mer energi av Wellbutrin så det er det jeg håper på når jeg eventuelt starter opp på den snart/etterhvert).

Anonymkode: f31d2...fda

Jeg merket ikke noe til mer energi, men hjelper med å holde depresjonen i sjakk. Diagnose tilbakevendende depresjon (moderat)

Anonymkode: 4e6e6...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig aktivert, og ble rett og slett kastet inn i en blandet episode av det. Det var så ille at den medisinen er svartelistet hos meg for all framtid. BP1/Schizoaffektiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke mer energi, ble lagt inn med psykose og depresjon 

Jeg følte masse mark i hjernen og så djevler i ansiktene på 2 ansatte på psykiatrisk 

De hadde røde øyne og røde djevelhornĺ

Så wellbutrin er ikke noe for meg 

Bipolar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...