Gå til innhold

Takk for meg


Fru2020

Anbefalte innlegg

Jeg er i en prosess hvor jeg søker å leve mer i takt med kroppen min og sinnet mitt. Et steg på veien er å slutte å døyve verden med å leve på nettet. Jeg driver gradvis å reduserer tiden min på mobilen. 

Samtidig har jeg ikke det samme behovet for råd og støtte i forhold til min psyke. Jeg er på et helt annet sted. 

Så da er summen at jeg trekker meg tilbake fra dol.

Tusen takk for årene sammen. Jeg ønsker dere alle alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tusen takk selv for de svarene du har bidratt med her og hjelpen som du har gitt. Og lykke til videre ☺️ ♥️

Anonymkode: 67c05...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å. Da vil jeg si at jeg støtter deg. Jeg liker godt hodet ditt, og jeg tok til meg kritikken du ga meg :) 

Jeg ønsker deg alt godt! Lykke til @Fru2020 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ønske deg masse lykke til, og nyt den virkelige verden - den er ikke så værst den heller 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre 😀.  

«You can check out any time you like, but you can never leave»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru2020 skrev (2 timer siden):

Jeg er i en prosess hvor jeg søker å leve mer i takt med kroppen min og sinnet mitt. Et steg på veien er å slutte å døyve verden med å leve på nettet. Jeg driver gradvis å reduserer tiden min på mobilen. 

Samtidig har jeg ikke det samme behovet for råd og støtte i forhold til min psyke. Jeg er på et helt annet sted. 

Så da er summen at jeg trekker meg tilbake fra dol.

Tusen takk for årene sammen. Jeg ønsker dere alle alt godt.

Lykke til videre:-)

Det har vært interessant å lese det du har skrevet. Basert på min hukommelse og tolkning, så har jeg en klar formening om når det kom et vendepunkt - og etter det har du fått til mye, synes jeg. Håper du finner gode løsninger (balanserte) på alle livets områder:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fru2020 skrev (4 timer siden):

Jeg er i en prosess hvor jeg søker å leve mer i takt med kroppen min og sinnet mitt. Et steg på veien er å slutte å døyve verden med å leve på nettet. Jeg driver gradvis å reduserer tiden min på mobilen. 

Samtidig har jeg ikke det samme behovet for råd og støtte i forhold til min psyke. Jeg er på et helt annet sted. 

Så da er summen at jeg trekker meg tilbake fra dol.

Tusen takk for årene sammen. Jeg ønsker dere alle alt godt.

Det var sørgelig. Lykke til på veien 

Anonymkode: fa8e8...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre - og skulle du svinge innom en gang i blant, er det hyggelig 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...