Gå til innhold

Du som er bedre fra moderat/alvorlig depresjon. Hvordan artet bedringen seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bipolar, og for meg var det medisiner som hjalp. Andre depresjons-tiltak hjalp kun den aktuelle depresjonen, men så tok det ikke lang tid før den kom tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (5 minutter siden):

Jeg har bipolar, og for meg var det medisiner som hjalp. Andre depresjons-tiltak hjalp kun den aktuelle depresjonen, men så tok det ikke lang tid før den kom tilbake. 

Klarer du å beskrive hvordan det kjentes å bli bedre? Hvordan merket du det?

Anonymkode: 01b6f...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Jeg har bipolar, og for meg var det medisiner som hjalp. Andre depresjons-tiltak hjalp kun den aktuelle depresjonen, men så tok det ikke lang tid før den kom tilbake. 

Akkurat dette er min erfaring også! Jeg har også bipolar og har hatt ganske mange depresjons episoder siste årene dessverre. Medisiner hjelper meg definitivt mest.

Anonymkode: 1a317...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Klarer du å beskrive hvordan det kjentes å bli bedre? Hvordan merket du det?

Anonymkode: 01b6f...2f0

Tåken i hodet letter, selve følelsen av depresjon letter, jeg begynner å gjøre mer som husarbeid, gå tur osv. Føler meg mer opplagt. 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Akkurat dette er min erfaring også! Jeg har også bipolar og har hatt ganske mange depresjons episoder siste årene dessverre. Medisiner hjelper meg definitivt mest.

Anonymkode: 1a317...a59

Ja. Tror (vet?) at for tilbakevendende depresjoner så er medisiner en av de viktigste tiltakene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...