Gå til innhold

Dere med bp2-depresjoner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det har variert veldig. Alt etter om jeg har gått på medisiner/ikke, om jeg aktivt forsøker komme ut av det/ikke, om jeg har behandler og øvrig helpeapparat/ikke osv osv.

Anonymkode: 5fbfc...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det har variert veldig. Alt etter om jeg har gått på medisiner/ikke, om jeg aktivt forsøker komme ut av det/ikke, om jeg har behandler og øvrig helpeapparat/ikke osv osv.

Anonymkode: 5fbfc...faf

Har du hatt håp om bedring hver gang?

Anonymkode: 9c559...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har du hatt håp om bedring hver gang?

Anonymkode: 9c559...7f9

Nei, det har jeg ikke. Håp om bedring er stort sett noe jeg mister når jeg har depresjon. I alle fall hvis depresjonen er alvorlig eller moderat. Men det gjelder å huske på at der er alltid håp og det er alltid noe man kan gjøre eller bare gi det tid. Har du mistet håpet om å bli bedre, er det derfor du spør?

Anonymkode: 5fbfc...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor lenge pleier de å vare?

 

2-3 måneder uten behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, det har jeg ikke. Håp om bedring er stort sett noe jeg mister når jeg har depresjon. I alle fall hvis depresjonen er alvorlig eller moderat. Men det gjelder å huske på at der er alltid håp og det er alltid noe man kan gjøre eller bare gi det tid. Har du mistet håpet om å bli bedre, er det derfor du spør?

Anonymkode: 5fbfc...faf

Ja, jeg har mistet håpet. Har blitt litt bedre, men har mistet håpet om å bli bedre enn det jeg er nå.

Anonymkode: 9c559...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg har mistet håpet. Har blitt litt bedre, men har mistet håpet om å bli bedre enn det jeg er nå.

Anonymkode: 9c559...7f9

Jeg forstår. Har du en behandler som du går til eller noen andre å snakke med?

Anonymkode: 5fbfc...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg forstår. Har du en behandler som du går til eller noen andre å snakke med?

Anonymkode: 5fbfc...faf

Ja og takk som spør. Jeg får hjelp på DPS.

Anonymkode: 9c559...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke mistet håpet. Depresjoner kommer, det er en del av pakka med denne diagnosen. Jo fortere man klarer å akspetere og godta at det er sånn, jo lettere. Medisiering hjelper også!

Også er det tiltak man kan gjøre selv som jobbe litt, være fysisk aktiv, spise sunt og til faste tider, stå opp og legge seg til faste tider etc. Finnes mye god informasjon der ute for hvordan best mulig leve med bipolar lidelse. Men det starter i ditt eget hode... Lykke til!

Anonymkode: 41a0f...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja og takk som spør. Jeg får hjelp på DPS.

Anonymkode: 9c559...7f9

Det bra!

Anonymkode: 5fbfc...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter

Alt fra uker til over ett år. Nå når jeg har effekt av Litium så er det mest kun noen uker og ikke typ alvorlig depresjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...