Gå til innhold

Den røde skitten i dusjkabinettet og dokanten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet hva det er, det røde som danner seg oppunder kanten i doskåla og langs kantene nederst i dusjkabinettet? 

Anonymkode: e3665...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Det er bakterier.

ok 😄

Anonymkode: e3665...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

ok 😄

Anonymkode: e3665...232

Vask det vekk med jif skurekrem fortere enn fy. Det er ekkelt …

Anonymkode: b4e08...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi får det i doen på hytta. Der har vi brønnvann

Anonymkode: 7dbfa...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler dette om manglende eller litt slett renhold eller handler det om misfarging? Både kalk, bakterier eller sopp framstår som rødt belegg, så det første du bør gjøre er å eksludere at dette handler om dårlig renhold.

Dersom det er misfarging pga vannet - hva skjer dersom det siste du gjør er å vaske toalettet med jif før avreise, og lar det stå en stund? Blir det rødt belegg uten at det er i bruk? 

Misfarging fjernes lettest med eddikblanding eller en blanding av sitronsyre og natron. Til renhold er Jif skurekrem, varmt vann og myk svamp å anbefale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus
Sokk skrev (55 minutter siden):

Trodde det var kobber som kom fra rørene, jeg. 

Det er nok bakterievekst i kombo med såperester, som de andre er inne på. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter

Jeg har blandet en blanding med en form for eddik og noe annet jeg ikke husker. Det virker veldig godt på slikt smuss. Mulig det var eddik, vann og zalo. Men jeg husker rett og slett ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...