Gå til innhold

Blir det krig i Norge nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hørte på nyhetene noe om det…

Anonymkode: ee25c...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody

Ok? Kan du linke til det eller si litt mer om hva de sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (11 minutter siden):

Ok? Kan du linke til det eller si litt mer om hva de sa?

Jeg vet ikke hva de sa? 

Anonymkode: ee25c...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke hva de sa? 

Anonymkode: ee25c...164

Du hørte at de snakket om at det kunne bli krig i Norge, men du hørte ikke hva de sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Du hørte at de snakket om at det kunne bli krig i Norge, men du hørte ikke hva de sa?

Ja jeg hørte noen sa at man måtte ha beredskaps plan klar … som drikke og mat hvis russerene kommer til Norge. 

Anonymkode: ee25c...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja jeg hørte noen sa at man måtte ha beredskaps plan klar … som drikke og mat hvis russerene kommer til Norge. 

Anonymkode: ee25c...164

Da blir i så fall nord norge og kirkenes den første byen de erobrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja jeg hørte noen sa at man måtte ha beredskaps plan klar … som drikke og mat hvis russerene kommer til Norge. 

Anonymkode: ee25c...164

At det er lurt å ha en beredskapsplan har det jo vært snakk om i flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Og hvis de skulle finne på å gå inn i Norge og Finland så er begge NATO medlem. Det vil ikke Russland overleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (4 minutter siden):

Og hvis de skulle finne på å gå inn i Norge og Finland så er begge NATO medlem. Det vil ikke Russland overleve.

Jo men er du sikker på at de ikke er her da? 

Anonymkode: ee25c...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (7 minutter siden):

At det er lurt å ha en beredskapsplan har det jo vært snakk om i flere år.

Ja, men nå var dette meget viktig … skummelt.

Anonymkode: ee25c...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jo men er du sikker på at de ikke er her da? 

Anonymkode: ee25c...164

Er vel noen russere i norge ja. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Er vel noen russere i norge ja. 😂

Ja men at de tar over Norge ?

Anonymkode: ee25c...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja men at de tar over Norge ?

Anonymkode: ee25c...164

Nei. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi har en alien-invasjon på gang.....

👽👽👽🛸🛸🛸

Anonymkode: 73493...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hørte på nyhetene noe om det…

Anonymkode: ee25c...164

Alt KAN skje, det nyeste er vel skremselspropaganda om at TRUMP vil ta USA ut av NATO dersom han blir president, i den hypotetiske situasjonen kan ting bli litt mer utfordrende for oss, men gitt hvordan Ukraina gikk for russerne tviler jeg på de vil ønske krig mot NATO selv uten USA.

Mye skremselspropaganda er for å forhindre at Trump blir president, fordi "orange man bad", mediene er veldig venstre-fokuserte, så viktig å huske på det, journalistene er ikke vennene dine, de vil skremme, og manipulere, for å selge aviser, og få sin politiske vilje gjennom

Anonymkode: 164eb...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mye skremselspropaganda er for å forhindre at Trump blir president, fordi "orange man bad", mediene er veldig venstre-fokuserte, så viktig å huske på det, journalistene er ikke vennene dine, de vil skremme, og manipulere, for å selge aviser, og få sin politiske vilje gjennom

Skremselspropaganda helt etter boken det avsnittet her: bygge falske fiendebilder og beskylde sine motstandere for å ha skjulte agendaer gjennom å spille på følelser, for å ta fokuset bort fra hva saken dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alt KAN skje, det nyeste er vel skremselspropaganda om at TRUMP vil ta USA ut av NATO dersom han blir president, i den hypotetiske situasjonen kan ting bli litt mer utfordrende for oss, men gitt hvordan Ukraina gikk for russerne tviler jeg på de vil ønske krig mot NATO selv uten USA.

Mye skremselspropaganda er for å forhindre at Trump blir president, fordi "orange man bad", mediene er veldig venstre-fokuserte, så viktig å huske på det, journalistene er ikke vennene dine, de vil skremme, og manipulere, for å selge aviser, og få sin politiske vilje gjennom

Anonymkode: 164eb...2f7

Akkurat der forstår jeg Trump. Alle NATO land har signert på at de skal bruke 2% av BNP, og Trump sier at han ikke nødvendigvis ikke vil hjelpe de som ikke holder sin del av avtalen, 

Kan ikke europeiske land bare holde seg til avtalen, så er problemet løst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hørte på nyhetene noe om det…

Anonymkode: ee25c...164

Du har nok misforstått om du hørte noen si at det blir krig i Norge nå. Samtidig er det ikke lenger utenkelig at Norge kan bli innlemmet i væpnet aksjon/operasjon i en eller annen form slik situasjonen i verden er akkurat nå.

Som jeg har sagt før her inne, jeg forstår meg ikke på de som ikke følger statens oppfordring om å etablere et beredskapslager hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...