Gå til innhold

Sør for stad - bukser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De som bruker disse buksene. Synes de looken er fin sånn de går rundt og viser seg? 

Anonymkode: 8c987...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De som bruker disse buksene. Synes de looken er fin sånn de går rundt og viser seg? 

Anonymkode: 8c987...496

Aner ikke hva du snakker om - kan du linke til et bilde av disse buksene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Aner ikke hva du snakker om - kan du linke til et bilde av disse buksene?

Bilder som du får camel toe av , var bare et annet uttrykk.

Anonymkode: 8c987...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bilder som du får camel toe av , var bare et annet uttrykk.

Anonymkode: 8c987...496

Nå har jeg ikke for vane å dra buksene så langt opp i glufsa, men alle kvinner har jo camel toe med den "rette" buksa. Har aldri skjøt dette "hysteriet" rundt camel toe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg ikke for vane å dra buksene så langt opp i glufsa, men alle kvinner har jo camel toe med den "rette" buksa. Har aldri skjøt dette "hysteriet" rundt camel toe.

Nei ikke alle har det… hvor får du det fra? Camel toe er det bare noen spesielle som får som kjøper feil klær i henhold til kroppen sin.

Anonymkode: 8c987...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nei ikke alle har det… hvor får du det fra? Camel toe er det bare noen spesielle som får som kjøper feil klær i henhold til kroppen sin.

Anonymkode: 8c987...496

Hvis man har på seg tights og drar den godt opp i skrittet så har alle kvinner camel toe jo. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96
Lillemus skrev (1 time siden):

Nå har jeg ikke for vane å dra buksene så langt opp i glufsa, men alle kvinner har jo camel toe med den "rette" buksa. Har aldri skjøt dette "hysteriet" rundt camel toe.

Jeg har alltid camel toe... pgs jeg har lange skjønnslepper.. folk bare smiler et sek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...