Gå til innhold

Stooore dildoer


capricorn71

Anbefalte innlegg

capricorn71

Jeg er en mann som tenner voldsomt på analsex med meg selv. Har brukt dildoer og buttplugger i mange år.

Tenner på å gå dypt og vide meg ut. Har nå kommet så langt at jeg klarer å få inn 60cm tynn dildo.

Klarer å få dildo på 30cm lengde og 20cm omkrets helt i bunn. Klarer nå buttplug 32cm i omkrets.

Varmer opp med buttplug på 20cm I omkrets som jeg har i rompa 1 time før jeg starter. Elsker også fisting og har en kone 

som gjør det regelmessig. Kan godt holde på i 1-1.5 time når jeg leker med dildoer/buttplug.

Er det andre her som har samme intresser? 

 

Fint om dere som svarer kan være sakelige 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
capricorn71 skrev (1 time siden):

Jeg er en mann som tenner voldsomt på analsex med meg selv. Har brukt dildoer og buttplugger i mange år.

Tenner på å gå dypt og vide meg ut. Har nå kommet så langt at jeg klarer å få inn 60cm tynn dildo.

Klarer å få dildo på 30cm lengde og 20cm omkrets helt i bunn. Klarer nå buttplug 32cm i omkrets.

Varmer opp med buttplug på 20cm I omkrets som jeg har i rompa 1 time før jeg starter. Elsker også fisting og har en kone 

som gjør det regelmessig. Kan godt holde på i 1-1.5 time når jeg leker med dildoer/buttplug.

Er det andre her som har samme intresser? 

Nei, slikt ødelegger analen.

Anonymkode: 4cf14...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
capricorn71 skrev (3 timer siden):

Jeg er en mann som tenner voldsomt på analsex med meg selv. Har brukt dildoer og buttplugger i mange år.

Tenner på å gå dypt og vide meg ut. Har nå kommet så langt at jeg klarer å få inn 60cm tynn dildo.

Klarer å få dildo på 30cm lengde og 20cm omkrets helt i bunn. Klarer nå buttplug 32cm i omkrets.

Varmer opp med buttplug på 20cm I omkrets som jeg har i rompa 1 time før jeg starter. Elsker også fisting og har en kone 

som gjør det regelmessig. Kan godt holde på i 1-1.5 time når jeg leker med dildoer/buttplug.

Er det andre her som har samme intresser? 

 

Fint om dere som svarer kan være sakelige 

Hvorfor er du nysgjerrig på om andre har den samme interessen? Er det fordi du innerst inne synes det er rart eller kleint?

Anonymkode: 94c25...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...