Gå til innhold

Pinlig spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jada, sier bare at jeg ikke tror det er noen lov mot det. For de fleste ikke-psykiatripasienter er det nok også helt uproblematisk å kjenne legen sin privat. 

Anonymkode: ddec6...a67

Det er det, men tolkningen av loven er uklar. For de fleste er dette ugreit som sagt, uansett relasjon du har til vedkommende. Til og fysioterapeuter må tenke over konsekvensene med å blande profesjonell og privat rolle. 

Anonymkode: 7bcfe...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvilken interesse skal erfaringskonsulent ha av det? Hun eller ham har en jobb, de fleste skiller mellom privatliv og jobb. Og de som ikke gjør det kan få et etisk problem dersom det blir en sak av det. Vedkommende kan miste jobben sin. 

Anonymkode: 7bcfe...010

Jeg likte henne veldig godt og hun var veldig hyggelig. Hun har sluttet og jeg ville høre hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (26 minutter siden):

Jeg likte henne veldig godt og hun var veldig hyggelig. Hun har sluttet og jeg ville høre hvordan det gikk.

Jeg skjønner men jeg tror du gjør det lurt i og være glad for at du fikk god hjelp fra henne. Hun var i en betalt jobb og fikk lønn for å hjelpe deg. 

Anonymkode: 7bcfe...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner men jeg tror du gjør det lurt i og være glad for at du fikk god hjelp fra henne. Hun var i en betalt jobb og fikk lønn for å hjelpe deg. 

Anonymkode: 7bcfe...010

Hahaha. Leste denne litt i svime etter mye sol i dag. Og trodde det var snakk om en prostituert 😆 Leggetid på meg nå, tydeligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...