Gå til innhold

Har dere opplevd bivirkning av medikament hvor bivirkning ble mindre etter reduksjon av dosen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Slik at du kunne fortsette på medikament tross bivirkning?

Anonymkode: aca0b...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

emilie321

Ja, med mange forskjellige medikamenter.  Vanligvis blir bivirkningene større jo høyere dose. Det er nå iallefall min erfaring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også erfart det. Trappet ned til det halve, og bivirkningene ble mindre plagsomme, så jeg kunne fortsette med medisinen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Osten skrev (16 minutter siden):

Ja, jeg har også erfart det. Trappet ned til det halve, og bivirkningene ble mindre plagsomme, så jeg kunne fortsette med medisinen. 

Så flott! Var det AD eller AP?

Anonymkode: aca0b...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så flott! Var det AD eller AP?

Anonymkode: aca0b...0fe

For min del har det vært både AD og AP. Også medisiner for somatiske ting.  Tror nok det gjelder alt av medisiner som en får bivirkninger av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (3 timer siden):

For min del har det vært både AD og AP. Også medisiner for somatiske ting.  Tror nok det gjelder alt av medisiner som en får bivirkninger av.

Godt å høre! Så du har valgt å stå på medisinene når du har sett at bivirkningene ble færre?

Anonymkode: aca0b...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt å høre! Så du har valgt å stå på medisinene når du har sett at bivirkningene ble færre?

Anonymkode: aca0b...0fe

Ja, noen ganger har jeg gjort det og noen ganger har jeg byttet til et medikament som ikke har gitt meg så store bivirkninger. Spørs helt om bivirkningene er til å leve med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Når jeg reduserte fra 400 mg til 150 mg seroquel gikk jeg en del ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Så flott! Var det AD eller AP?

Anonymkode: aca0b...0fe

Det var AD (SSRI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...