Gå til innhold

Hvordan blir søndagen deres?


Glitter

Anbefalte innlegg

Glitter

Ja, hvordan blir søndagen i finværet? 

Her er det full sol, men bare sånn 10 grader da. 

Vi skal en gjeng fra avdelingen jeg er på kjøre et stykke og gå en 30 minutters tur til et sted som heter Valnesfossen. Har ikke vært der før, men er visst fint der. Så skal jeg kanskje gå tur med en venn som bor i nærheten i ettermiddag. 

Ser mest fram til dagen er over for helgene på sykehus er lange. Best med ukedagene hvor det faktisk foregår noe som man tross alt er der for. I helgene er det mer som leirskole. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Det høres fint ut! Jeg er glad i gå på tur på nye steder!

Jeg skal først i kirka. Skal være med å synge, så skal være der klokka 10. Etter det, skal jeg på fotballkamp! Det blir gøy! Damelaget her i byen gjør det skikkelig bra, og det er gøy å følge med på dem når jeg har anledning til det!

Mulig jeg smetter inn en treningsøkt på treningssenteret om ettermiddagen. Og så kommer dattera hjem seint i kveld, hun har vært på andre siden av jorda siden januar! Det gleder jeg meg veldig til ❤️

Så denne søndagen har jeg tro på! 

Nå skal jeg snart stå opp. Kanskje ta frokosten i hagen, det er i tilfelle første gang i år. Ønsker deg en fin dag, kjære Glitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
påskelilje skrev (2 minutter siden):

Det høres fint ut! Jeg er glad i gå på tur på nye steder!

Jeg skal først i kirka. Skal være med å synge, så skal være der klokka 10. Etter det, skal jeg på fotballkamp! Det blir gøy! Damelaget her i byen gjør det skikkelig bra, og det er gøy å følge med på dem når jeg har anledning til det!

Mulig jeg smetter inn en treningsøkt på treningssenteret om ettermiddagen. Og så kommer dattera hjem seint i kveld, hun har vært på andre siden av jorda siden januar! Det gleder jeg meg veldig til ❤️

Så denne søndagen har jeg tro på! 

Nå skal jeg snart stå opp. Kanskje ta frokosten i hagen, det er i tilfelle første gang i år. Ønsker deg en fin dag, kjære Glitter!

Ja er koselig med nye steder! 

Høres ut som du får en skikkelig fin søndag. :) Spesielt det med at din datter kommer hjem. 😊 

Takk det samme! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel

Det blir mye snekring, litt grilling og kakespising hos venner etter en konfirmasjon.

Håper jeg rekker å trene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært bortreist alene noen dager, kom hjem i går, så jeg nyter å være hjemme sammen med mannen min og pusle litt hjemme. Men har også en avtale med venninner på en restaurant senere i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus

Jeg har så mye på planen i dag at jeg neppe rekker/orker alt. 😂 Skal potte om en del potteplanter, skulle fått noen frø i jorda ute og det tilsier også at jeg må luke grundig en pallekarm eller to, skulle gravd ned en del bokashi som har stått lenge, har planer om å gå en tur med mannen og jeg skulle også bakt en eplekake... Puh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Etter en lang uke med sommer og sol er det i dag overskyet og kald og jeg har fått akutt depresjon så jeg vurderer og oppsøke legevakten for behandling. 

Anonymkode: c26f8...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Brrr! Jeg sitter i sommerkjole på verandaen og spiser frokost. Trodde det skulle være varmt, men det er litt for kjølig egentlig 😳 Men - jeg skulle jo ha sommerens første frokost ute, så da blir jeg sittende! Får hente et pledd 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Her er det overskyet og 12 grader og for kaldt til å spise frokost ute.  Er sliten etter uka og skal ta det litt med ro i dag. Skal bare pusle litt hjemme og kanskje en liten luftetur ut. I dag tar jeg det bare som det kommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (42 minutter siden):

Jeg har så mye på planen i dag at jeg neppe rekker/orker alt. 😂 Skal potte om en del potteplanter, skulle fått noen frø i jorda ute og det tilsier også at jeg må luke grundig en pallekarm eller to, skulle gravd ned en del bokashi som har stått lenge, har planer om å gå en tur med mannen og jeg skulle også bakt en eplekake... Puh.

Koselig arbeid da :) Vi hadde en slik sjauedag i går.  Vi var på Plantasjen og fylte opp bilen med jord og planter. Fikk plantet og gjort ferdig terassen til sommeren. Nå ble det veldig frodig og fint. Deilig når det er gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den frossen så veldig fin ut! Her er det sol og 11 grader. Jeg har vært på besøk hos min far nå i helga som har vært veldig koselig ☺️ Vi har foreløpig ingen planer i dag annet enn at vi skal lage taco til middag før jeg kjøres hjem. Jeg har begynt å se på en ny serie. Den er sikkert egentlig ment mest for ungdommer men jeg synes den er litt sånn koselig feel good så ser den likevel (The summer I turned pretty). Også skal jeg nok lese en del i en bok som jeg har lånt på biblioteket om hvordan det er å leve med asperger (jeg fikk diagnosen for ca 2 år siden men har gjort en litt dårlig jobb på å sette meg inn i og lære om diagnosen så...) 🙂

Anonymkode: 3c5bb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det blir en fin søndag, Glitter. :)

Jeg sov lenge i dag og har akkurat satt meg ned med morgenkaffen. Om ikke så lenge skal jeg gå ned og trene. Etter det blir det bare avslapping med gaming, tur med hunden og TV. Kanskje lese videre i Bushido-boka jeg har kommet godt i gang med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter
Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg har så mye på planen i dag at jeg neppe rekker/orker alt. 😂 Skal potte om en del potteplanter, skulle fått noen frø i jorda ute og det tilsier også at jeg må luke grundig en pallekarm eller to, skulle gravd ned en del bokashi som har stått lenge, har planer om å gå en tur med mannen og jeg skulle også bakt en eplekake... Puh.

Oi ja det var mye. Men koselig arbeid i fint vær da. 😊

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter en lang uke med sommer og sol er det i dag overskyet og kald og jeg har fått akutt depresjon så jeg vurderer og oppsøke legevakten for behandling. 

Anonymkode: c26f8...866

Kjipt du er blitt dårlig. Håper du kommer deg fort. :)

påskelilje skrev (1 time siden):

Brrr! Jeg sitter i sommerkjole på verandaen og spiser frokost. Trodde det skulle være varmt, men det er litt for kjølig egentlig 😳 Men - jeg skulle jo ha sommerens første frokost ute, så da blir jeg sittende! Får hente et pledd 🤣

Hehe, ja noen ganger ser det varmere ut enn det er. I hvert fall når det ennå er vår. :)

Vhanja skrev (32 minutter siden):

Høres ut som det blir en fin søndag, Glitter. :)

Jeg sov lenge i dag og har akkurat satt meg ned med morgenkaffen. Om ikke så lenge skal jeg gå ned og trene. Etter det blir det bare avslapping med gaming, tur med hunden og TV. Kanskje lese videre i Bushido-boka jeg har kommet godt i gang med.

Ja den blir vel helt okei den. :)

God trening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (6 timer siden):

Ja, hvordan blir søndagen i finværet? 

Her er det full sol, men bare sånn 10 grader da. 

Vi skal en gjeng fra avdelingen jeg er på kjøre et stykke og gå en 30 minutters tur til et sted som heter Valnesfossen. Har ikke vært der før, men er visst fint der. Så skal jeg kanskje gå tur med en venn som bor i nærheten i ettermiddag. 

Ser mest fram til dagen er over for helgene på sykehus er lange. Best med ukedagene hvor det faktisk foregår noe som man tross alt er der for. I helgene er det mer som leirskole. 😃

Så fint da😊

Jeg er på hytta og har brukt helgen sammen med mamma og puslet med småting på hytta. Det er bikinivær her, og jeg vurderte faktisk å bade til jeg kjente på vannet😂 Den neste timen sksl jeg derfor ligge på verandaen og some meg😊☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (4 timer siden):

Oi ja det var mye. Men koselig arbeid i fint vær da. 😊

Kjipt du er blitt dårlig. Håper du kommer deg fort. :)

Hehe, ja noen ganger ser det varmere ut enn det er. I hvert fall når det ennå er vår. :)

Ja den blir vel helt okei den. :)

God trening. :)

Takk for det. Legevakten sa at jeg ikke kunne vente hjelp siden været kunne de ikke styre. Jeg fikk beskjed om å vente til solen kom tilbake før jeg evt oppsøkte på nytt. Jeg fikk ikke engang en liten sobril så da må jeg klage til høyere hold. 

Anonymkode: c26f8...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah

Jeg vasker klær, syr litt om på en ny bukse, ordner noen "papirer" i pc'n og planlegger bagasje for neste uke hvor jeg skal på flere dagers konferanse med utflukt en dagen og fin middag en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Fikk ikke sove i natt, og har nevø og niese på overnattingsbesøk. Heldigvis er jeg vant til å sove lite. Men merker at jeg er møkksliten🫠Heldigvis er ungene små, så leggetid for de snart👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (16 minutter siden):

Fikk ikke sove i natt, og har nevø og niese på overnattingsbesøk. Heldigvis er jeg vant til å sove lite. Men merker at jeg er møkksliten🫠Heldigvis er ungene små, så leggetid for de snart👏

Det er vel alderdommen som tar deg ref at du er utslitt….

Anonymkode: c26f8...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...