Gå til innhold

Hvordan kommer Eurovision i Malmø til å gå?


Japemperor

Anbefalte innlegg

Japemperor

Med tanke på Israels deltakelse. Vi vet at antisemittismen står veldig sterkt blant Malmøs muslimer og jeg tror derfor dette kommer til å ende med et terrorangrep. To Israelske journalister besøkte Malmø for å undersøke antisemittismen, og de ble møtt med helt ekstrem antisemittisme. Da de fortalte noen menn at de skulle tilbake til byen til Eurovision sa de ikke dra på Eurovision fordi arenaen vil bli sprengt. Dokumentasjon finner dere i videoen under.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det blir masse politi, bråk og demonstrasjoner.

Anonymkode: ee158...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
Japemperor skrev (4 timer siden):

Dokumentasjon finner dere i videoen under.

Den videoen er Goebbels verdig, bare at jøder er bytta ut med muslimer.

Den fine ironien i at Israel deltar er at de dermed retter et pastellfarga neonlys mot sitt eget folkemord, ved å mobilisere til store demonstrasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Drømmeautomat skrev (1 time siden):

Den fine ironien i at Israel deltar er at de dermed retter et pastellfarga neonlys mot sitt eget folkemord, ved å mobilisere til store demonstrasjoner.

Enig. Får en følelse av at i beste fall så blir det opptøyere. Skjønner ikke at Israel ikke dropper ut selv, det er regelrett farlig å være jøde i Malmö for tiden. Og nå skal de representere🤡🤡

For ikke å snakke om søkelyset, som du nevner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Trinity80 skrev (34 minutter siden):

Enig. Får en følelse av at i beste fall så blir det opptøyere. Skjønner ikke at Israel ikke dropper ut selv, det er regelrett farlig å være jøde i Malmö for tiden. Og nå skal de representere🤡🤡

For ikke å snakke om søkelyset, som du nevner. 

Jeg synes veldig synd på den 20-årige jentungen de sender avgårde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Jeg synes veldig synd på den 20-årige jentungen de sender avgårde!

Ja veldig enig. Mulig hun ikke har noe valg, eller ikke forstår omfanget. Er ikke noe jeg ser frem til ialf. På hennes vegne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir-
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvordan det går, men regner vel med en del bråk. 

Syns det er helt absurd å blande politikk inn i ESC, og det mente jeg også da Russland ble nektet å delta. Det er absurd og også ekstremt trist. Men jeg har faktisk såpass troen på mennesker, at artistene i det minste blir spart for galakapen, og ikke lar vrede gå ut over dem. Syns Israel gjør helt rett i å ikke trekke seg. Ingen skal gi etter for mobb og urettferdighet! Fin sang også forresten, en av de fineste. Uten at jeg akkurat tror de når særlig høyt opp.

Endret av Kashmir-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (16 timer siden):

Jeg synes veldig synd på den 20-årige jentungen de sender avgårde!

Jeg synes det samme. Mange folk hauser det opp og. Jeg synes synd på jenta. Hun er kjempeflink å synge. Jeg kommer til å stemme på henne fordi jeg synes at låta hennes er finest i mine ører. Altså ikke basert på politikk men på låt. Politikk har ikke noe med en sangkonkurranse å gjøre. 

Anonymkode: 04bca...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir- skrev (14 timer siden):

Jeg vet ikke hvordan det går, men regner vel med en del bråk. 

Syns det er helt absurd å blande politikk inn i ESC, og det mente jeg også da Russland ble nektet å delta. Det er absurd og også ekstremt trist. Men jeg har faktisk såpass troen på mennesker, at artistene i det minste blir spart for galakapen, og ikke lar vrede gå ut over dem. Syns Israel gjør helt rett i å ikke trekke seg. Ingen skal gi etter for mobb og urettferdighet! Fin sang også forresten, en av de fineste. Uten at jeg akkurat tror de når særlig høyt opp.

Hektisk enig at det er helt absurd å blande politikk inn i sangkonkurransen. Det er mange land som gjør mye galt. Nederland foreks : leste at en ung jente skulle få aktiv dødshjelp pga depresjon i det Nederland. Sykt hvis det stemmer og sykt hvis de utfører slikt på en ung jente med depresjoner. 

Anonymkode: 04bca...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt enig, ikke hektisk ;)

Anonymkode: 04bca...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Ja, det er en god måte å se det på. Ikke å blande politikk i alt. Så enig! Dessverre så er det mennesker som ikke er enig i dette, og kommer til å sørge for å bli hørt. Og jeg er litt spent på hvordan, når og hvor - uten at jeg mister nattesøvnen av den grunn.

Er mektig overstimulert av politikk i det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel

Jeg er spent på hvor mye bråk det blir.

Jeg tviler på om boikott av akademia, kultur og idrett virker. Det fungerer best for å markere at man har riktige meninger.

Når man først har som politikk å boikotte artister så kunne man godt ha boikottet Israel, men det blir vel avgjort på høyere politisk hold. Ikke noe NRK skal bestemme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
Skrevet (endret)
Grendel skrev (3 timer siden):

Jeg er spent på hvor mye bråk det blir.

Jeg tviler på om boikott av akademia, kultur og idrett virker. Det fungerer best for å markere at man har riktige meninger.

Når man først har som politikk å boikotte artister så kunne man godt ha boikottet Israel, men det blir vel avgjort på høyere politisk hold. Ikke noe NRK skal bestemme selv.

https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/0VElWE/israels-eurovision-haap-vi-maa-gjoere-alt-i-vaar-makt

Jeg er også spent. Håper de verner godt om artisten. Hun er bare 20 år. Veldig ung.

En sangkonkurranse har ikke noe med politikk å gjøre. Musikk er musikk. Artistene er ingen ledere i politikken.  Russland er boikottet ut av eurovision så forstår hva du mener. Hvis de først har det som politikk så burde de vel boikottet det for flere land pga politikk. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
Skrevet (endret)

Ukraina sin låt er fin, synes jeg 🥰 

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...