Gå til innhold

Deler du det innerste med behandleren din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eller har du en grense for hvor nær hen får komme?

Anonymkode: a2660...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har store vansker med å sette ord på det som virkelig plager meg. Ts.

Anonymkode: a2660...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har store vansker med å sette ord på det som virkelig plager meg. Ts.

Anonymkode: a2660...568

Da kan du kanskje øve deg litt ved å skrive det ned? Så får du det i alle fall litt ut av "systemet" ditt. Siden kan du jo gi behandleren det du har skrevet, så kan notatet ditt bli gjenstand for videre samtale og behandling. Bare noe jeg tenkte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (6 minutter siden):

Da kan du kanskje øve deg litt ved å skrive det ned? Så får du det i alle fall litt ut av "systemet" ditt. Siden kan du jo gi behandleren det du har skrevet, så kan notatet ditt bli gjenstand for videre samtale og behandling. Bare noe jeg tenkte. 

Takk. Det høres ut som en god ide! Ts.

Anonymkode: a2660...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
Skrevet (endret)

Både òg. Har holdt igjen på noen ting, for jeg fikk ikke til å si noe om det. Prøvde innimellom, men det ble ikke tatt tak i. Men nå vil jeg si jeg er veldig åpen. Mer enn jeg har vært før. Jeg vil bare få det bedre og få et høyere funksjonsnivå. Så da forteller jeg om alt jeg plages med også får de vurdere hva som er hva. 

Det er litt befriende. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var helt 100% åpen og ærlig med én behandler. Det var hun jeg hadde lengst (2 år) og som jeg hadde veldig god kjemi med. Nå har jeg nettopp fått ny behandler da så akkurat nå er jeg kanskje 70% åpen og ærlig med henne. Blir nok mer med tiden, men usikker på om jeg kommer til å klare å åpne meg 100%. Det spørs på litt forskjellige faktorer.

Anonymkode: 0689a...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Både òg. Har holdt igjen på noen ting, for jeg fikk ikke til å si noe om det. Prøvde innimellom, men det ble ikke tatt tak i. Men nå vil jeg si jeg er veldig åpen. Mer enn jeg har vært før. Jeg vil bare få det bedre og få et høyere funksjonsnivå. Så da forteller jeg om alt jeg plages med også får de vurdere hva som er hva. 

Det er litt befriende. 

Nydelig å høre! Godt jobba! Heier på åpenhet. Ts

Anonymkode: a2660...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var helt 100% åpen og ærlig med én behandler. Det var hun jeg hadde lengst (2 år) og som jeg hadde veldig god kjemi med. Nå har jeg nettopp fått ny behandler da så akkurat nå er jeg kanskje 70% åpen og ærlig med henne. Blir nok mer med tiden, men usikker på om jeg kommer til å klare å åpne meg 100%. Det spørs på litt forskjellige faktorer.

Anonymkode: 0689a...14e

Hva må på plass for at du klarer/vil åpne deg?

Anonymkode: a2660...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva må på plass for at du klarer/vil åpne deg?

Anonymkode: a2660...568

Aller mest det at jeg føler meg 100% trygg på behandler egentlig. 

Anonymkode: 0689a...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg deler det jeg har behov for å dele med behandleren min. Fins ting jeg ikke deler med andre enn meg selv.

Anonymkode: 37f0e...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...