Gå til innhold

Hvor vanlig er det blir noe igjen med en eks ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært frem og tilbake med eks mann før, hvor vanlig er det at en blir sammen med ekser igjen? og går det bra eller dårlig som regel?

Vi gikk et par år uten kontakt så prøvde vi igjen pga følelser vi hadde for hverandre. Men så ble jeg gravid og det ødela alt for oss. er nå 8 år siden det skjedde. Vi er venner i dag og vært det siste årene, men er noe spesielt med vår kontakt. Når vi er med hverandre så kysser vi alltid. 

Anonymkode: 2425b...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt inntrykk fra de jeg kjenner og også meg selv med en ungdomskjæreste er at det sjelden går bra. Det er som regel gode grunner til at det blir slutt og slike «gjenvisitter» fremstår oftest som krampetrekninger før man innser at det er og bør være slutt. 
 

Jeg kan komme på én hvor det lyktes, men de var ungdomskjærester hvor det nok ble slutt fordi at de endte opp ulike steder pga studier/militæret. De var begge gift på hver sin kant i årevis, men gjenopptok kontakten da de begge var godt voksne og single igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manakins

Aner ikke hvor vanlig det er, men jeg kunne aldri ha tenkt meg å gå tilbake. Ting er som de er og ingenting har endret seg. 
Menneskene innblandet er fremdeles som de er og selv om tiden har gått og en kan ha en hyggelig tone, så holder jeg en armlengdes avstand. Noe tettere kontakt ønsker jeg ikke. Kyss og klem? Nei, det går en grense. Fornuftigst det.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har vært frem og tilbake med eks mann før, hvor vanlig er det at en blir sammen med ekser igjen? og går det bra eller dårlig som regel?

Vi gikk et par år uten kontakt så prøvde vi igjen pga følelser vi hadde for hverandre. Men så ble jeg gravid og det ødela alt for oss. er nå 8 år siden det skjedde. Vi er venner i dag og vært det siste årene, men er noe spesielt med vår kontakt. Når vi er med hverandre så kysser vi alltid. 

Anonymkode: 2425b...32f

Det kommer jo an på så mye. :) Jeg er god venn med eksen min og vi møtes av og til og da vanker det alltid en klem og kanskje en nuss på kinnet. Men det holder å være i samme rom noen timer, det er nok. Og jeg kunne aldri i verden tenkt meg å være sammen med ham igjen, til det er vi alt for ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her vi har kjent hverandre i mange år og vi har fortsatt følelser for hverandre, selv om vi har vært i forhold med andre så har vi aldri glemt hverandre. Vi ender alltid tilbake til hverandre. Han er så trygg og god på en måte for meg. 

Anonymkode: 2425b...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...