Gå til innhold

Menn som forlater deg for annen kvinne men kan ikke være ærlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var i et slikt forhold og han fikk fokus på ny dame, men kunne ikke være ærlig med meg om det. Jeg vil aldri stole på slike svikere. Når det er så vanskelig å være ærlig så mangler vedkommende noe sentralt. Jeg håper han får oppleve samme behandling av ny dame. Hva syns dere om slike?

Anonymkode: ea175...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker

Nå lurer jeg på hvorfor du ble sammen med denne mannen i utgangspunktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke svart hvitt. Vet ingenting om deres forhold basert på hva du skriver. Men kanskje forholdet er dødt. ER du glad i mannen? Eller er du en av de som «våknet» når han forlot deg? 

Anonymkode: b4edb...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (48 minutter siden):

Nå lurer jeg på hvorfor du ble sammen med denne mannen i utgangspunktet...

De fleste blir jo sammen fordi en er forelsket. Men jeg opplevde han som ikke var den han utgav seg for å være mot meg, og han ikke kunne være ærlig mot meg. Jeg vet sannheten om han nå. Han er glemt følesesmessig for meg. Men var vondt å bli lurt. Men jeg vet mange er slike av både menn og kvinner.

Anonymkode: ea175...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er ikke svart hvitt. Vet ingenting om deres forhold basert på hva du skriver. Men kanskje forholdet er dødt. ER du glad i mannen? Eller er du en av de som «våknet» når han forlot deg? 

Anonymkode: b4edb...1ff

Jeg vil ikke gå ut med hvordan det var med han. Nei er ikke glad i han og han betyr ikke noe for meg nå. Jeg vet bare at jeg har lært av dette, en erfaring rikere er eneste gode som kom ut av det. Jeg er nok ikke den første han har gjort det mot heller. Men saken er at jeg kan ikke fordra folk som ikke kan være ærlige. 

Anonymkode: ea175...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg vil ikke gå ut med hvordan det var med han. Nei er ikke glad i han og han betyr ikke noe for meg nå. Jeg vet bare at jeg har lært av dette, en erfaring rikere er eneste gode som kom ut av det. Jeg er nok ikke den første han har gjort det mot heller. Men saken er at jeg kan ikke fordra folk som ikke kan være ærlige. 

Anonymkode: ea175...ec1

Var han utro eller ble han interessert i en annen uten å fortelle det før han gikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er lett å forstå at du ønsker mer åpenhet og ærlighet, gjerne også en forklaring, rundt det som har skjedd. Likevel håper jeg du ikke lar din «heling» etter bruddet være avhengig av det, eller at det hindrer deg i å være åpen for ny kjærlighet. Uansett hvor kjipt et brudd er, har du forhåpentligvis lært noe om deg selv og andre, og neste valg vil være bedre for deg enn det du mistet. Lykke til videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babette

Jeg tror det er sjelden at noen forlater et godt og lykkelig forhold  for en ny person. Som regel skranter det en god stund før den ene eller andre i forholdet eventuelt forelsker seg i en annen. Ny forelskelse kan være tuppet i ræva de trenger for å bryte ut, men jeg tror det sjelden er eneste årsak til bruddet.  Jeg vet også om flere tilfeller der det ikke ble noe varig med den nye, hun/han var bare en ekstra motivasjon for å komme seg ut av et dødt forhold og utforske nye muligheter.

Er det lenge siden dette skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (6 timer siden):

Var han utro eller ble han interessert i en annen uten å fortelle det før han gikk?

Han var ikke utro såvidt jeg vet, men interessert i henne ja uten å fortelle det. Jeg fikk vite det i ettertid. Men er lenge sida da.

Anonymkode: ea175...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (3 timer siden):

Jeg synes det er lett å forstå at du ønsker mer åpenhet og ærlighet, gjerne også en forklaring, rundt det som har skjedd. Likevel håper jeg du ikke lar din «heling» etter bruddet være avhengig av det, eller at det hindrer deg i å være åpen for ny kjærlighet. Uansett hvor kjipt et brudd er, har du forhåpentligvis lært noe om deg selv og andre, og neste valg vil være bedre for deg enn det du mistet. Lykke til videre. 

Har lært mye ja. Men var vondt han ikke evnet å være ærlig med meg, så da er tanken om at han ikke var en troverdig mann i det hele tatt. Så er jo glad jeg oppdaget det. Han var en illusjon jeg ble forelska i. Ja er lenge siden dette skjedde.

Anonymkode: ea175...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Babette skrev (2 timer siden):

Jeg tror det er sjelden at noen forlater et godt og lykkelig forhold  for en ny person. Som regel skranter det en god stund før den ene eller andre i forholdet eventuelt forelsker seg i en annen. Ny forelskelse kan være tuppet i ræva de trenger for å bryte ut, men jeg tror det sjelden er eneste årsak til bruddet.  Jeg vet også om flere tilfeller der det ikke ble noe varig med den nye, hun/han var bare en ekstra motivasjon for å komme seg ut av et dødt forhold og utforske nye muligheter.

Er det lenge siden dette skjedde?

Ja var egentlig ikke noe bra forhold med meg. Men når en ikke kan være ærlig så viser det hva menneske det er. Jeg er glad jeg oppdaget det. Ikke et menneske jeg vil ha i livet mitt igjen. Men når en hører fra andre og som kjenner vedkommende om hva sannheten er, så er han et troll. Ikke baller til å være ærlig. 

Anonymkode: ea175...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...