Gå til innhold

Noen som har tips til folk å følge på Tiktok som poster om mental helse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har tips til folk å følge på Tiktok som poster om mental helse? Gjerne helst noen med ett sunt forhold til appen som bruker sosiale medier positivt (dvs: helst ikke noen som poster triggende videoer med at de blir hentet av politi, skal rømme ut i skogen for å ta selvmord og at de ikke har spist på flere uker og sånne lignende ting).

Anonymkode: 45ae5...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Anbefaler å ikke følge andre psykisk syke. Tenk på om det gjør deg godt å se på andre slite? Drar det deg ned eller opp?

Anonymkode: 20793...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Anbefaler å ikke følge andre psykisk syke. Tenk på om det gjør deg godt å se på andre slite? Drar det deg ned eller opp?

Anonymkode: 20793...cbb

Har du erfaring med å følge andre psykisk syke på sosiale medier selv siden du fraråder det? Jeg er enig i at det ikke gjør en godt å se andre slite. I alle fall ikke om de havner i den kategorien jeg nevnte i hovedinnlegget ved å bruke sosiale medier negativt. Men jeg tenker kanskje mest på å følge de som poster om det vonde etter at de har fått det på avstand og når de er i en bedre periode og som poster for å gi tips og råd og hjelpe andre? Det ser jeg på som bare positivt egentlig?

Anonymkode: 45ae5...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...