Gå til innhold

Har du noen gang hatt fastvakt? Hva var grunnen(e)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du noen gang hatt fastvakt? Hva var grunnen(e) til det?

Jeg har hatt fastvakt to ganger. Den første var det fordi jeg ble beltelagt og da er reglene så vidt jeg har skjønt at du skal ha fastvakt som følger med hele tiden. Den andre gangen er jeg egentlig usikker på hvorfor.

Anonymkode: 160bb...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du noen gang hatt fastvakt? Hva var grunnen(e) til det?

Jeg har hatt fastvakt to ganger. Den første var det fordi jeg ble beltelagt og da er reglene så vidt jeg har skjønt at du skal ha fastvakt som følger med hele tiden. Den andre gangen er jeg egentlig usikker på hvorfor.

Anonymkode: 160bb...576

Hvorfor ble du beltelagt? 

Anonymkode: 9bf05...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ble du beltelagt? 

Anonymkode: 9bf05...426

Jeg var utagerende. Mer spesifikt forsøkte jeg å komme meg vekk fra politibetjentene som holdt meg fast. Ikke voldelig altså, bare forsøkte å rive meg løs/løpe vekk. Er langt fra sånn til vanlig altså. Det var såpass ille at de ansatte på posten som kjente meg godt trodde at jeg hadde ruset meg fordi de kjente meg ikke igjen lenger...

Anonymkode: 160bb...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg var utagerende. Mer spesifikt forsøkte jeg å komme meg vekk fra politibetjentene som holdt meg fast. Ikke voldelig altså, bare forsøkte å rive meg løs/løpe vekk. Er langt fra sånn til vanlig altså. Det var såpass ille at de ansatte på posten som kjente meg godt trodde at jeg hadde ruset meg fordi de kjente meg ikke igjen lenger...

Anonymkode: 160bb...576

Hva gjorde du som gjorde at politiet ble tilkalt? 

Anonymkode: 9bf05...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva gjorde du som gjorde at politiet ble tilkalt? 

Anonymkode: 9bf05...426

Jeg rømte. Så de lette etter meg, plukket meg da opp når de fant meg og kjørte meg tilbake. Hvorfor så nysgjerrig egentlig? Hehe...

Anonymkode: 160bb...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor ble du beltelagt? 

Anonymkode: 9bf05...426

 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva gjorde du som gjorde at politiet ble tilkalt? 

Anonymkode: 9bf05...426

 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor så nysgjerrig egentlig? Hehe...

Anonymkode: 160bb...576

Ja, dette var litt av et avhør. Husk at du ikke er forpliktet til å svare på spørsmål som nysgjerrige fremmede på nett spør om. Selv i et politiavhør er det frivillig om en ønsker å avgi forklaring...

 

For å svare på innlegget ditt og den spørrende: Ja, jeg har hatt kontinuerlig observasjon, som det heter her. Jeg vil anta at de setter det opp når visse kriterier er oppfylt. En er ofte ikke helt seg selv under en innleggelse - det er en årsak til at en blir innlagt og ev. på tvang. Det vet helsepersonell. Det er jeg glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter
Skrevet (endret)

Har hatt fatvakt da jeg ble funnet bevisstløs under et selvmordsforsøk på tvungen avrusning, når jeg har vært beltelagt et par ganger og har hatt fastvakt på somatisk både for å hindre nytt forsøk og også fordi de trodde jeg kom til å dø. 

Men stort sett har jeg ikke hatt fastvakt. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...