Gå til innhold

Er det vanlig?


aa-k-j

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Siden februar har jeg hatt nesten 40 avtaler og ærender i hytt og vær pluss hatt besøk, vært på besøk og vært på trening. Husarbeid og matlaging er ikke medregnet her. Siste tiden har jeg vært tung i hodet og kroppen og klarer ikke stå opp før kl er nesten 12 🙈 har BP2 og K-PTSD. Kan det ha blitt litt mye og er det vanlig å bli så tung i kroppen og hodet at man får økt søvnbehov av sånt? Bare et fåtall av avtalene/ærender var planlagte. Resten dukket etterhvert. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stormwind

Om man har mye avtaler og mye på timeplanen så er det viktig å ta vare på seg selv også oppi alt. Det kan nok hende at kroppen din sier ifra litt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Stormwind skrev (18 minutter siden):

Om man har mye avtaler og mye på timeplanen så er det viktig å ta vare på seg selv også oppi alt. Det kan nok hende at kroppen din sier ifra litt nå. 

Ja er det jeg lurer på skjer. Har gått på to smeller allerede hvor jeg opplevde forverring. Prøver å ta vare på meg selv, men er ikke lett når ting må gjøres. Dukker jo opp det ene etter det andre. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormwind
aa-k-j skrev (5 minutter siden):

Ja er det jeg lurer på skjer. Har gått på to smeller allerede hvor jeg opplevde forverring. Prøver å ta vare på meg selv, men er ikke lett når ting må gjøres. Dukker jo opp det ene etter det andre. 

Selvivaretagelse bør vel også være med i timeplanen ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...