Gå til innhold

Er det ferie fra dps på sommeren ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er dps stengt på sommeren?  Sksl bli henvist til dps . Drar til legen på mandag og trenger virkrlig hjrlp med angst. Jeg bare skjelver hele tiden... og musklene mine brytes ned til angst.... jeg får bentap av dette. Noen andre som har opplevd det samme av angst, nettop at muskkene svinner hen ig blir små?... tok vival i dag og det hjelper litt... har nok generslisert angst. Men får og angst når jeg er hjemme og sitter og skjelver hjemme og...

Anonymkode: d15fc...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Der er vel behandlere på jobb hele sommeren tror jeg. Det er det i alle fall på DPS som jeg hører til. Men alle behandlerne skal jo ha ferie, så behandleren din vil nok være vekke i 3-4 uker da. Men vet noen får tilbud om å gå til en annen behandler der eller til fastlegen i mens ens faste behandler har ferie da.

Anonymkode: ff436...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Der er vel behandlere på jobb hele sommeren tror jeg. Det er det i alle fall på DPS som jeg hører til. Men alle behandlerne skal jo ha ferie, så behandleren din vil nok være vekke i 3-4 uker da. Men vet noen får tilbud om å gå til en annen behandler der eller til fastlegen i mens ens faste behandler har ferie da.

Anonymkode: ff436...5e0

Skal henvises nå, og trenger hjelp nå har angstanfall nesten hele tiden, jeg klarer ikke vente...

Anonymkode: d15fc...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Skal henvises nå, og trenger hjelp nå har angstanfall nesten hele tiden, jeg klarer ikke vente...

Anonymkode: d15fc...7fd

Har du vurdert å ta kontakt med rask psykisk helsehjelp? Det er ikke sikkert det finnes i din kommune da, men det skal finnes i de fleste. Dit trenger du ikke henvisning tror jeg, du kan bare ta kontakt selv. Går som oftest raskere enn poliklinikken da. I alle fall her er ventetid på rask psykisk helsehjelp ca 1-uker mens poliklinikken fort blir 2-3 måneder... 

Anonymkode: ff436...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Har du vurdert å ta kontakt med rask psykisk helsehjelp? Det er ikke sikkert det finnes i din kommune da, men det skal finnes i de fleste. Dit trenger du ikke henvisning tror jeg, du kan bare ta kontakt selv. Går som oftest raskere enn poliklinikken da. I alle fall her er ventetid på rask psykisk helsehjelp ca 1-uker mens poliklinikken fort blir 2-3 måneder... 

Anonymkode: ff436...5e0

Jeg bor i vestfold

Anonymkode: d15fc...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bor i vestfold

Anonymkode: d15fc...7fd

Du må google rask psykisk helsehjelp og kommunen du bor i da, så skal du få opp treff på om det finnes i din kommune. Her er f.eks en oversikt, men jeg vet ikke om den er komplett eller når den sist ble oppdatert så det sikreste er å google kommune og rask psykisk helsehjelp eventuelt spørre fastlegen: https://www.kognitiv.no/hjelp-til-deg/behandlingstilbud/rask-psykisk-helsehjelp/

Anonymkode: ff436...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...