Gå til innhold

Jeg er så forelsket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Møtte en mann på lørdag og er så forelsket i han. Åhhh lyst å være med han hele tiden. Men får roe meg ned litt. Er lenge siden jeg har kjent det så sterkt. Han vet det ikke, men vet han liker meg. Så da er det min hemmelighet. 

Anonymkode: a6876...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Forelsket etter et treff? Du vet han liker deg, hvordan vet du det?

Anonymkode: 2775b...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forelsket etter et treff? Du vet han liker deg, hvordan vet du det?

Anonymkode: 2775b...60b

Ja tenker på han hele tiden og kribler i magen. Ja han sier han liker meg for vi møtes i går og da kysset vi. Er så spent på veien videre.

Anonymkode: a6876...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja tenker på han hele tiden og kribler i magen. Ja han sier han liker meg for vi møtes i går og da kysset vi. Er så spent på veien videre.

Anonymkode: a6876...dff

Så da er det flere treff da, ikke bare et som jeg tolket det som. Tror du gjør lurt i å roe ned endel ja

Anonymkode: 2775b...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Møtte en mann på lørdag og er så forelsket i han. Åhhh lyst å være med han hele tiden. Men får roe meg ned litt. Er lenge siden jeg har kjent det så sterkt. Han vet det ikke, men vet han liker meg. Så da er det min hemmelighet. 

Anonymkode: a6876...dff

Jeg vet ikke jeg, men jeg får en følelse av at dette ikke ender så bra. Jeg tror også sjansen er større om du er ærlig og roer deg ned litt nå fra starten av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke jeg, men jeg får en følelse av at dette ikke ender så bra. Jeg tror også sjansen er større om du er ærlig og roer deg ned litt nå fra starten av. 

Jeg tar det rolig og går ikke inn i noe så fort. Erru gærn da? Men kjenner dette er godt.

Anonymkode: a6876...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tar det rolig og går ikke inn i noe så fort. Erru gærn da? Men kjenner dette er godt.

Anonymkode: a6876...dff

Du møtte han lørdag og «er så forelsket». Det framstår litt voldsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (38 minutter siden):

Du møtte han lørdag og «er så forelsket». Det framstår litt voldsomt. 

Hehe ja mulig det. Men er bare noe med han som er så godt som han utstrålte og ved måten han er på. Men jeg tar det rolig men smalt da vi kysset. 

Anonymkode: a6876...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...