AnonymBruker Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Møtte en mann på lørdag og er så forelsket i han. Åhhh lyst å være med han hele tiden. Men får roe meg ned litt. Er lenge siden jeg har kjent det så sterkt. Han vet det ikke, men vet han liker meg. Så da er det min hemmelighet. Anonymkode: a6876...dff 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Forelsket etter et treff? Du vet han liker deg, hvordan vet du det? Anonymkode: 2775b...60b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forelsket etter et treff? Du vet han liker deg, hvordan vet du det? Anonymkode: 2775b...60b Ja tenker på han hele tiden og kribler i magen. Ja han sier han liker meg for vi møtes i går og da kysset vi. Er så spent på veien videre. Anonymkode: a6876...dff 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja tenker på han hele tiden og kribler i magen. Ja han sier han liker meg for vi møtes i går og da kysset vi. Er så spent på veien videre. Anonymkode: a6876...dff Så da er det flere treff da, ikke bare et som jeg tolket det som. Tror du gjør lurt i å roe ned endel ja Anonymkode: 2775b...60b 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Møtte en mann på lørdag og er så forelsket i han. Åhhh lyst å være med han hele tiden. Men får roe meg ned litt. Er lenge siden jeg har kjent det så sterkt. Han vet det ikke, men vet han liker meg. Så da er det min hemmelighet. Anonymkode: a6876...dff Jeg vet ikke jeg, men jeg får en følelse av at dette ikke ender så bra. Jeg tror også sjansen er større om du er ærlig og roer deg ned litt nå fra starten av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Kayia skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke jeg, men jeg får en følelse av at dette ikke ender så bra. Jeg tror også sjansen er større om du er ærlig og roer deg ned litt nå fra starten av. Jeg tar det rolig og går ikke inn i noe så fort. Erru gærn da? Men kjenner dette er godt. Anonymkode: a6876...dff 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tar det rolig og går ikke inn i noe så fort. Erru gærn da? Men kjenner dette er godt. Anonymkode: a6876...dff Du møtte han lørdag og «er så forelsket». Det framstår litt voldsomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Kayia skrev (38 minutter siden): Du møtte han lørdag og «er så forelsket». Det framstår litt voldsomt. Hehe ja mulig det. Men er bare noe med han som er så godt som han utstrålte og ved måten han er på. Men jeg tar det rolig men smalt da vi kysset. Anonymkode: a6876...dff 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.