Gå til innhold

Menn som utgir seg for å være damer på nettet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet om noen som utgir seg for å være damer på nettet, og dem dikter opp ting for å få reaksjoner fra andre, og dem spør om ting dem lurer på selv. Grunnen til at jeg vet om at det fins slike er fordi jeg kjenner noen som har fortalt at dem gjør dette. dem har psykriatriske diagnoser også,  Hva tenker dere om dem som gjør dette? Jeg for min del syns det er utrolig idiotisk å holde på slik, men virker som dem har det som en hobby. Tror dem er overalt på nettet og lurer andre. Er kvalmende og ondt. Har selv vært på enkelte sider og skrivi med andre menn og dem har trodd jeg har vært en mann som har skrivi. Så lurer på hvor utbredt dette er. Har dere noen tanker om slike personer? Hva som får dem til å holde på slik?

Anonymkode: 67c26...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg vet om noen som utgir seg for å være damer på nettet, og dem dikter opp ting for å få reaksjoner fra andre, og dem spør om ting dem lurer på selv. Grunnen til at jeg vet om at det fins slike er fordi jeg kjenner noen som har fortalt at dem gjør dette. dem har psykriatriske diagnoser også,  Hva tenker dere om dem som gjør dette? Jeg for min del syns det er utrolig idiotisk å holde på slik, men virker som dem har det som en hobby. Tror dem er overalt på nettet og lurer andre. Er kvalmende og ondt. Har selv vært på enkelte sider og skrivi med andre menn og dem har trodd jeg har vært en mann som har skrivi. Så lurer på hvor utbredt dette er. Har dere noen tanker om slike personer? Hva som får dem til å holde på slik?

Anonymkode: 67c26...f80

Jeg vet ikke men det var en mann som utga seg for å være jente, han misbrukte gutter over nettet. Sykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg vet om noen som utgir seg for å være damer på nettet, og dem dikter opp ting for å få reaksjoner fra andre, og dem spør om ting dem lurer på selv. Grunnen til at jeg vet om at det fins slike er fordi jeg kjenner noen som har fortalt at dem gjør dette. dem har psykriatriske diagnoser også,  Hva tenker dere om dem som gjør dette? Jeg for min del syns det er utrolig idiotisk å holde på slik, men virker som dem har det som en hobby. Tror dem er overalt på nettet og lurer andre. Er kvalmende og ondt. Har selv vært på enkelte sider og skrivi med andre menn og dem har trodd jeg har vært en mann som har skrivi. Så lurer på hvor utbredt dette er. Har dere noen tanker om slike personer? Hva som får dem til å holde på slik?

Anonymkode: 67c26...f80

Er vel ikke noe mer annerledes det enn at folk gir seg ut for å være litt høyere oppe på rangstigen enn de egentlig er, litt mer "viktig" enn de egentlig er. 

Anonymkode: 808eb...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Jeg vet ikke men det var en mann som utga seg for å være jente, han misbrukte gutter over nettet. Sykt. 

Ja det er styggedom å holde på slik. Blir uvel av tanken på slike. 

Anonymkode: 67c26...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vet om noen som utgir seg for å være damer på nettet, og dem dikter opp ting for å få reaksjoner fra andre, og dem spør om ting dem lurer på selv. Grunnen til at jeg vet om at det fins slike er fordi jeg kjenner noen som har fortalt at dem gjør dette. dem har psykriatriske diagnoser også,  Hva tenker dere om dem som gjør dette? Jeg for min del syns det er utrolig idiotisk å holde på slik, men virker som dem har det som en hobby. Tror dem er overalt på nettet og lurer andre. Er kvalmende og ondt. Har selv vært på enkelte sider og skrivi med andre menn og dem har trodd jeg har vært en mann som har skrivi. Så lurer på hvor utbredt dette er. Har dere noen tanker om slike personer? Hva som får dem til å holde på slik?

Anonymkode: 67c26...f80

Det er fullt lovlig å identifisere seg som det kjønnet man føler man er. Skjerpings!

Anonymkode: c0272...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...