Gå til innhold

3 kompiser er forelsket i meg. What to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

På kort tid fikk jeg vite om 3 ulike kompiser som er forelsket i meg i flere år uten at jeg har visst det. Har kjent dem i flere år også. Men når jeg tenker meg om så har jeg sett litt tegn til det. Så hvordan skal en forholde seg til dem? Jeg ser jo på dem som kompiser og har ikke noe romantiske følelser for dem. Blir usikker nå, vil dem håpe på at det skal bli noe mer siden vi er kompiser? Jeg tenker vennskap videre.

Anonymkode: 449a1...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På kort tid fikk jeg vite om 3 ulike kompiser som er forelsket i meg i flere år uten at jeg har visst det. Har kjent dem i flere år også. Men når jeg tenker meg om så har jeg sett litt tegn til det. Så hvordan skal en forholde seg til dem? Jeg ser jo på dem som kompiser og har ikke noe romantiske følelser for dem. Blir usikker nå, vil dem håpe på at det skal bli noe mer siden vi er kompiser? Jeg tenker vennskap videre.

Anonymkode: 449a1...b23

Jeg skjønner ikke helt problemstillingen - må du gjøre noe da? Du har da ikke ansvar for eller rett til å gjøre noe med deres følelser. Det eneste du skal gjøre er å fortsette å være venn.  

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På kort tid fikk jeg vite om 3 ulike kompiser som er forelsket i meg i flere år uten at jeg har visst det. Har kjent dem i flere år også. Men når jeg tenker meg om så har jeg sett litt tegn til det. Så hvordan skal en forholde seg til dem? Jeg ser jo på dem som kompiser og har ikke noe romantiske følelser for dem. Blir usikker nå, vil dem håpe på at det skal bli noe mer siden vi er kompiser? Jeg tenker vennskap videre.

Anonymkode: 449a1...b23

Hva skal du gjøre med det da? Hvis du ikke er forelsket i dem må du gå videre med det. Eller skal du bli sammen med alle 3 fordi de vil være sammen med deg? 

Anonymkode: dde98...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (31 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt problemstillingen - må du gjøre noe da? Du har da ikke ansvar for eller rett til å gjøre noe med deres følelser. Det eneste du skal gjøre er å fortsette å være venn.  

Nei har ikke vært i en slik situasjon før. Nei skal fortsette å være venner med dem. men er redd det skal føles litt rart når jeg møter dem igjen. Men det går sikkert bra. Kanskje jeg som overtenker litt.

Anonymkode: 449a1...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva skal du gjøre med det da? Hvis du ikke er forelsket i dem må du gå videre med det. Eller skal du bli sammen med alle 3 fordi de vil være sammen med deg? 

Anonymkode: dde98...52a

Hehe nei blir ikke sammen med 3 samtidig :) Ja er ikke forelsket i noen av dem men jeg føler meg litt spesiell. Uvant situasjon for meg bare. 

Anonymkode: 449a1...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...