Gå til innhold

Hva skjer hvis jeg tar ut stikkkontakten mens jeg bader i badekaret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva skjer da hvis jeg glemmer at jeg bader og tar ut laderen av stikk kontakten? Er det farlig? 

Anonymkode: 0b05f...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody
Skrevet (endret)

Hæ? Strømkontakten er jo ikke oppi badekaret? Bare pass på å være tørr på fingrene når du tar den ut så er det ikke noe problem å ta den ut mens du bader.

Endret av Everybody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe er mye rart en skal lese. 

Anonymkode: 5883a...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva skjer da hvis jeg glemmer at jeg bader og tar ut laderen av stikk kontakten? Er det farlig? 

Anonymkode: 0b05f...5f3

Har du lange armer?

Anonymkode: f4306...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan klarer du å glemme at du bader? 

Anonymkode: c7498...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så har du allerede gjort dette og sett at du overlevde, eller så er du i badekaret nå, klar over at du bader, så da har du ikke glemt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva skjer da hvis jeg glemmer at jeg bader og tar ut laderen av stikk kontakten? Er det farlig? 

Anonymkode: 0b05f...5f3

Dårlige vaner er faktisk farlig, uavhengig av det spesifikke tilfellet. 

Å tukle med elektriske apparater koblet til strømnettet, mens en er i badekaret, er en veeeeeeeeldig dårlig vane.

Så slutt med det :) 

Anonymkode: 9f2e1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva skjer da hvis jeg glemmer at jeg bader og tar ut laderen av stikk kontakten? Er det farlig? 

Anonymkode: 0b05f...5f3

En stikkontakt kan ikke plasseres nærmere enn 60 cm fra badekaret, og minst 125 cm over gulv. Så dette er en problemstilling som kun er teoretisk.

Anonymkode: e30e8...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (41 minutter siden):

Hæ? Strømkontakten er jo ikke oppi badekaret? Bare pass på å være tørr på fingrene når du tar den ut så er det ikke noe problem å ta den ut mens du bader.

 Lurte på hvis en glemmer seg ut,

mobilen ligger til lading i laderen. Så trekker man laderen ut mens man ligger i badelandet med våte fingre. Hva skjer da? 

Anonymkode: 0b05f...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dårlige vaner er faktisk farlig, uavhengig av det spesifikke tilfellet. 

Å tukle med elektriske apparater koblet til strømnettet, mens en er i badekaret, er en veeeeeeeeldig dårlig vane.

Så slutt med det :) 

Anonymkode: 9f2e1...804

Hvordan?

Anonymkode: 0b05f...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 Lurte på hvis en glemmer seg ut,

mobilen ligger til lading i laderen. Så trekker man laderen ut mens man ligger i badelandet med våte fingre. Hva skjer da? 

Anonymkode: 0b05f...5f3

Tror ikke det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skjer ikke noe så fremt vannet ikke er i kontakt med deg og strømmen samtidig. Dessuten har alle moderne hus jordfeilbryter som vil slå ut. 

Anonymkode: 7c9ae...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvordan?

Anonymkode: 0b05f...5f3

Dersom en vet at et våpen ikke er ladd, er det da farlig å sikte på foten sin og skyte ?

Handler mer om en mentalitet og respekt for sterke krefter og at ting ikke går etter planen alltid. Vil egentlig ikke si noe mer gitt forumets karakter, ønsker ikke å fortelle hvordan ting kan gå galt, det KAN gå galt, men "visse ting" må skje for at det skal gå galt, som jeg ikke gidder forklare.........

Ditt liv dine valg.

Anonymkode: 9f2e1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel

Jeg tror ikke det kan skjer noe i akkurat det tilfellet. Det er lav spenning og svak strøm i ledningen som går inn i telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dårlige vaner er faktisk farlig, uavhengig av det spesifikke tilfellet. 

Å tukle med elektriske apparater koblet til strømnettet, mens en er i badekaret, er en veeeeeeeeldig dårlig vane.

Så slutt med det :) 

Anonymkode: 9f2e1...804

Jeg er helt enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...