Gå til innhold

Er det noen her som sliter med freeze flight fight responsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

At man får dette flere ganger daglig grunnet angst. Hvor mye og hvor fort kegger dubpå deg? Har hatt stress og angst lenge, men denne tingen er nytt for meg. Får slike stressresponser flere ganger om dafen fordi jeg har så mye angst og kommer meg inke ut av situasjonen av dn grunn. Jeg er redd for å bli overvektig. Siden kroppen skiller ut kortisil hver gang dette skjer og det er jo det samme som kortison ikke sant? Folk blir jo tykke av kortison og er superstressa bare av p tenke på dette... har vært plaget av figt flight freeze i en måned.

Hvor mye la du på deg ? Og hvor mye kortisil skilles ut ved en slik respons? Er ddt liksom det samme som å gå på 10 mg kortison tabletter hver dag??? 

JEG TRENGER SVAR!!!! 

Eneste grunnen tilat jeg er litt rolig nå er fordi jeg går på vival, men snart er det slutt.

Anonymkode: eb9c4...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du har spurt om dette mange ganger på forumet, du får ikke andre svar i tråd nr fire enn du fikk i de andre.

Hvis dette plager deg veldig, gå til din fastlege/behandler og få hjelp.

Anonymkode: 9ff3d...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...