Gå til innhold

Kan politiet spore opp tråder her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Føler meg latterliggjort. Skrev noen ting om meg selv som jeg ikke burde skrivd. 

Anonymkode: 87a93...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du tror politiet sporer opp tråder basert på at du føler du ble latterliggjort høres ut som paranoia/psykose. Går du til behandling?

Anonymkode: 76f49...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bare det har skjedd i ett tilfelle, og det er vel "Jenta på broen" som var her inne. Da var det snakk om drap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jo en del til før politiet prioriterer å bruke ressurser på å lete i nettforum ol. Da må det være mistanke om alvorlig kriminalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal du løpe til Admin og få henne til å slette gavetråden nå da kanskje? 

Anonymkode: 76bbf...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal du løpe til Admin og få henne til å slette gavetråden nå da kanskje? 

Anonymkode: 76bbf...958

Det var jeg som skrev denne, men kom borti anonymknappen tydeligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvis du tror politiet sporer opp tråder basert på at du føler du ble latterliggjort høres ut som paranoia/psykose. Går du til behandling?

Anonymkode: 76f49...da1

Kan folk her inne slutte å dra psykose/vrangforestillinger inn i absolutt alle spørsmål folk har? Man har ikke psykose kun fordi man f. Eks føler seg latterliggjort! 

"høres ut som du har psykose". Dere skriver seriøst det i alle trådene til folk her inne! Dette gjør folk bare mer usikre og angstfulle. 

Anonymkode: 34039...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler meg latterliggjort. Skrev noen ting om meg selv som jeg ikke burde skrivd. 

Anonymkode: 87a93...5e1

Politiet kan ikke få innsyn i slik uten videre - de må ha sterke mistanker mot at er begått en kriminell handling, jeg tror faktisk også man må være siktet i en sak før politiet kan be tredjepart om personopplysninger. 

Altså, de an jo selvfølgelig gå inn her å lese alt som ligger åpent på nettet, men du skriver jo som anonym...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler meg latterliggjort. Skrev noen ting om meg selv som jeg ikke burde skrivd. 

Anonymkode: 87a93...5e1

De fleste kan vel gjøre det, vi er bare mennesker med feil og mangler. Altså hva er problemet ditt da? Skrev du noe som gjør at du tenker alle vet hvem du er? 

Anonymkode: aa873...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men siden dette er et anonymt nettforum så har en ikke lov å utgi navn på andre personer. Da kan en bli anmeldt såklart. 

Anonymkode: aa873...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men siden dette er et anonymt nettforum så har en ikke lov å utgi navn på andre personer. Da kan en bli anmeldt såklart. 

Anonymkode: aa873...304

Men en har lov å skrive om relasjoner til andre anonymt uten at det har noe med politiet å gjøre. 

Anonymkode: aa873...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kan folk her inne slutte å dra psykose/vrangforestillinger inn i absolutt alle spørsmål folk har? Man har ikke psykose kun fordi man f. Eks føler seg latterliggjort! 

"høres ut som du har psykose". Dere skriver seriøst det i alle trådene til folk her inne! Dette gjør folk bare mer usikre og angstfulle. 

Anonymkode: 34039...9a5

Man har ikke psykose fordi man føler seg latterliggjort.

Man har muligens psykose om man oppriktig tror at politet vil bry seg om at man blir latterliggjort på et forum.

Anonymkode: 76f49...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Veldig navlebeskuende å ha så høye tanker om seg selv. Det gjelder alle slike tanker, på generell basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)
Trinity80 skrev (4 minutter siden):

Veldig navlebeskuende å ha så høye tanker om seg selv. Det gjelder alle slike tanker, på generell basis.

Nå kan man jo ha slike tanker som ledd i sykdom da. Vil ikke si at man er nødt til å være navlebeskuende og høy på seg selv for å ha slike symptomer. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Vendi skrev (Akkurat nå):

Nå kan man jo ha slike tanker som ledd i sykdom da. Vil ikke si at man er nødt til å være navlebeskuende og høy på seg selv, hvis man har slike symptomer. 

Som ledd i psykdom ja, men vedkommende som skriver påstår jo at det ikke er noe diagnose i bilde? Synes det generelt er veldig mange i DOL-samfunnet med ekstrem paranoia. La oss kalle det for hva det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Som ledd i psykdom ja, men vedkommende som skriver påstår jo at det ikke er noe diagnose i bilde? Synes det generelt er veldig mange i DOL-samfunnet med ekstrem paranoia. La oss kalle det for hva det er. 

Jeg kan ikke se at ts har skrevet mer enn det ene innlegget i starten, så jeg vet jo ikke om det har med sykdom å gjøre, men det var bare noe jeg antok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Vendi skrev (5 minutter siden):

Jeg kan ikke se at ts har skrevet mer enn det ene innlegget i starten, så jeg vet jo ikke om det har med sykdom å gjøre, men det var bare noe jeg antok. 

Om det har med psykdom å gjøre, så bør man ikke henge på nettet. Om det ikke har psykdom å gjøre så er det navlebeskuende. Uansett så blir det feil å skrive så mye bs på nett.

Ett sted må man dra grensa. Dette forumet holder på å bli ødelagt av idiotiske spørsmål og diskusjoner.

Og dette er rettet mot de som har tråd-diaré, ikke noe personlig @Vendi. Man satt pris på et seriøst sted før, nå er 70% bare svada. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Om det har med psykdom å gjøre, så bør man ikke henge på nettet. Om det ikke har psykdom å gjøre så er det navlebeskuende. Uansett så blir det feil å skrive så mye bs på nett.

Ett sted må man dra grensa. Dette forumet holder på å bli ødelagt av idiotiske spørsmål og diskusjoner.

Og dette er rettet mot de som har tråd-diaré, ikke noe personlig @Vendi. Man satt pris på et seriøst sted før, nå er 70% bare svada. 

Jeg tenker jo at det ikke er så rart om det er litt høyere forekomst av paranoia på et helseforum kontra andre forum. Her er det jo også et eget psykiatriforum, og det hender jo at psykiatrirelaterte tråder og innlegg av og til "forviller seg" ut på Åpent forum. Men skal ikke spekulere. Jeg vet jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Vendi skrev (50 minutter siden):

Jeg tenker jo at det ikke er så rart om det er litt høyere forekomst av paranoia på et helseforum kontra andre forum. Her er det jo også et eget psykiatriforum, og det hender jo at psykiatrirelaterte tråder og innlegg av og til "forviller seg" ut på Åpent forum. Men skal ikke spekulere. Jeg vet jo ikke.

Jo da, forstår deg og hva du tenker. Er delvis enig også. Men så mener jeg at tråder som ‘spiser du shampoo’ burde ha vært ryddet. Er mye svada og gjentakelser for tiden sånn at de som seriøst behøver hjelp i forum forsvinner i mengden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (7 minutter siden):

Jo da, forstår deg og hva du tenker. Er delvis enig også. Men så mener jeg at tråder som ‘spiser du shampoo’ burde ha vært ryddet. Er mye svada og gjentakelser for tiden sånn at de som seriøst behøver hjelp i forum forsvinner i mengden. 

Ja, det kan jeg være enig i. Til tider er det mye tull. Men av og til er det litt sjarm også synes jeg, hvis det er i små mengder. Det hender jo jeg trekker litt på smilebåndet av noen opplagte tulletråder og svar, og ser underholdningsverdi i det. Men blir det for mye er det selvsagt ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...