Gå til innhold

Namibia


Savannah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor skal du reise akkurat dit? 

Anonymkode: 17392...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (2 minutter siden):

I dag har jeg betalt sommerturen til Namibia😀

Så spennende 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
Savannah skrev (3 minutter siden):

I dag har jeg betalt sommerturen til Namibia😀

Gratulerer, det høres spennende ut! Ikke så mange som reiser til afrikanske land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter

Kult. Hadde jeg aldri turt. Å reise alene. Eller hvorfor tror jeg du reiser alene? Det er jo ikke sikkert det. Men uansett god reise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah
Glitter skrev (32 minutter siden):

Kult. Hadde jeg aldri turt. Å reise alene. Eller hvorfor tror jeg du reiser alene? Det er jo ikke sikkert det. Men uansett god reise. :)

Jeg reiser mye alene og det er nok derfor du tror at jeg skal reise alene😃.  Jeg flyr alene til Zambia og der blir jeg tatt i mot på flyplassen og kjørt til et hotel.  Dagen etter møter jeg en internasjonal gruppe som jeg blir en del av i to uker.  Til slutt blir jeg kjørt til flyplassen i Windhoek og flyr derfra og hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savannah
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal du reise akkurat dit? 

Anonymkode: 17392...f2d

Jeg fant en reise som passet meg bra da jeg lette etter reise i Afrika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
Savannah skrev (4 minutter siden):

Jeg reiser mye alene og det er nok derfor du tror at jeg skal reise alene😃.  Jeg flyr alene til Zambia og der blir jeg tatt i mot på flyplassen og kjørt til et hotel.  Dagen etter møter jeg en internasjonal gruppe som jeg blir en del av i to uker.  Til slutt blir jeg kjørt til flyplassen i Windhoek og flyr derfra og hjem.

Høres kult ut. Kos deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Håper du får en fin og spennende tur.  Kanskje vi etterhvert får høre litt om turen?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah
Sokk skrev (15 timer siden):

Så spennende! Ta med en varm sovepose. 

Sovepose trenger jeg ikke.  Jeg overnatter på hoteller eller lodges, men det kan være kaldt om natta.  Dette er midt på vinteren i Namibia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...