Gå til innhold

Miromurr


nanna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hæh???? Jeg skrev _det_ lange svaret - og så ser jeg i dag at det er borte??????

Altså:

Overlevde påska, men min kjære har skjønt at det blir lenge til neste gang...

Og resten var sikkert bare svada...

Forresten: dersom jeg har lingon og blåbær party hos meg, ville du ha kommet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh???? Jeg skrev _det_ lange svaret - og så ser jeg i dag at det er borte??????

Altså:

Overlevde påska, men min kjære har skjønt at det blir lenge til neste gang...

Og resten var sikkert bare svada...

Forresten: dersom jeg har lingon og blåbær party hos meg, ville du ha kommet da?

Det har hendt meg også, at svar jeg har skrevet ikke ble registrert selv om jeg har trykket både send og OK. Hmmm...

Lenge til neste gang du skal campe med svigermonster? Hehe... Det sa jeg også for to og et halvt år siden. I sommer skal vi gjøre det igjen. *skjelve*

Lingon og Blåbær? Kanskje? Er det noe fint der, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt meg også, at svar jeg har skrevet ikke ble registrert selv om jeg har trykket både send og OK. Hmmm...

Lenge til neste gang du skal campe med svigermonster? Hehe... Det sa jeg også for to og et halvt år siden. I sommer skal vi gjøre det igjen. *skjelve*

Lingon og Blåbær? Kanskje? Er det noe fint der, da?

Ja - god kvalitet og klare fine farger. De opererer med basisfarger slik at du alltid kan supplementere det du har fra før. De hadde veldig søte jentekjoler... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - god kvalitet og klare fine farger. De opererer med basisfarger slik at du alltid kan supplementere det du har fra før. De hadde veldig søte jentekjoler... ;-)

Tja...kanskje? :-) Det største problemet er faktisk å komme seg dit. Jeg får helt angst når jeg skal kjøre til fremmede steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...kanskje? :-) Det største problemet er faktisk å komme seg dit. Jeg får helt angst når jeg skal kjøre til fremmede steder...

Dersom atte hvis jeg skal ha så kan du ta med deg ei venninne (som ikke er så skvetten som pysa nanna), dessuten er det jo ikke fremmed, du har jo vært hos oss før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har hendt meg også, at svar jeg har skrevet ikke ble registrert selv om jeg har trykket både send og OK. Hmmm...

Lenge til neste gang du skal campe med svigermonster? Hehe... Det sa jeg også for to og et halvt år siden. I sommer skal vi gjøre det igjen. *skjelve*

Lingon og Blåbær? Kanskje? Er det noe fint der, da?

Du får et inntrykk hvis du titter her:

http://www.lingonochblabar.se/

* smugleser andres meldinger for å se om Miromurr tør å ha homeparty *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom atte hvis jeg skal ha så kan du ta med deg ei venninne (som ikke er så skvetten som pysa nanna), dessuten er det jo ikke fremmed, du har jo vært hos oss før!

Høh. Jeg er vel ingen pyse, bare nybegynner. Og sist var det jo helten som kjørte, da kobler jeg bare ut.

Men det er litt interessant, jeg må innrømme det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får et inntrykk hvis du titter her:

http://www.lingonochblabar.se/

* smugleser andres meldinger for å se om Miromurr tør å ha homeparty *

Ikke si no til nanna, men Miromurr er også litt pysete. Tar selvfølgelig alle sorgene på forskudd og ser for seg tre beklemte damer og en salgskåt agent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh. Jeg er vel ingen pyse, bare nybegynner. Og sist var det jo helten som kjørte, da kobler jeg bare ut.

Men det er litt interessant, jeg må innrømme det. :-)

Egentlig er jeg litt usikker på når jeg evt skulle hatt det. Vet at de får strømpebukser og bodyer til høsten. Jeg får de klærne jeg bestilte sist i disse dager, så jeg "trenger" ikke noe akkurat nå... Men det er jo nå de har søte sommerting.

gruble, gruble....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si no til nanna, men Miromurr er også litt pysete. Tar selvfølgelig alle sorgene på forskudd og ser for seg tre beklemte damer og en salgskåt agent...

Ikke akkurat drømmesituasjonen, nei... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat drømmesituasjonen, nei... ;-)

Mine venninner har jo ikke barn. Jeg blir nødt til å dra inn folk fra jobb etc.

Ville du ha kommet til en nabo du bare har hilst på på lekeplassen hvis du fikk invitasjon? (Kan jo også sees på som en måte å a) se hvordan nabo'n har det, B) bli kjent med nabo'n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine venninner har jo ikke barn. Jeg blir nødt til å dra inn folk fra jobb etc.

Ville du ha kommet til en nabo du bare har hilst på på lekeplassen hvis du fikk invitasjon? (Kan jo også sees på som en måte å a) se hvordan nabo'n har det, B) bli kjent med nabo'n)

Jeg har blitt invitert av naboer jeg ikke kjente, og gått. :-) Er jo ganske ny her i nabolaget, så jeg syns det var en grei måte å få kjennskap til både a) og B). ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt invitert av naboer jeg ikke kjente, og gått. :-) Er jo ganske ny her i nabolaget, så jeg syns det var en grei måte å få kjennskap til både a) og B). ;-)

*noterer*

Dele ut på jobben

Dele ut til naboene

Dele ut til nanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...