AnonymBruker Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Kjenner man det fysisk i hodet på noen måte? Anonymkode: c4255...1d0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Ikke for meg. Anonymkode: 1dee3...401 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Marye skrev (4 minutter siden): Ja Hvordan? Anonymkode: c4255...1d0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvordan? Anonymkode: c4255...1d0 Føler masse fysisk ubehagelig i hjernen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Jeg har kjent det fysisk på kroppen. En dragning mot å gjøre enkelte ting. I hode var det mer blurry. Klarnet opp av antipsykotisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kjenner man det fysisk i hodet på noen måte? Anonymkode: c4255...1d0 jeg har kjent det fysisk i både hodet og kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Marye skrev (3 minutter siden): Føler masse fysisk ubehagelig i hjernen Klarer du beskrive det? Anonymkode: c4255...1d0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai stjernestøv skrev (Akkurat nå): jeg har kjent det fysisk i både hodet og kroppen. Hvordan da? Anonymkode: c4255...1d0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Glitter skrev (2 minutter siden): Jeg har kjent det fysisk på kroppen. En dragning mot å gjøre enkelte ting. I hode var det mer blurry. Klarnet opp av antipsykotisk. Føler man blir tung og rar i hodet av antipsykotisk (bare hatt lav dose for søvn før). Anonymkode: c4255...1d0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler man blir tung og rar i hodet av antipsykotisk (bare hatt lav dose for søvn før). Anonymkode: c4255...1d0 Det er jo mange ulike typer. Jeg har følt jeg har klarnet opp av antipsykotisk for psykosen gjorde meg veldig tung i hode. Verken Zyprexa, Abilify (lav dose) eller nå Latuda gjør meg tung. Det gjør meg friskere. Men kanskje man blir tung i hode hvis man ikke har noe psykotisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvordan da? Anonymkode: c4255...1d0 har kjent masse rart i hjernen som stikkende nåler stod i det og energier, og energier i kroppen og prikking. har vært så svak i kroppen at jeg ikke klarte å gå, måtte holde meg fast i noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Klarer du beskrive det? Anonymkode: c4255...1d0 Kjennes ut som hjernen revner, er for tung, råtner, blir operert på av høyere makter som vil lage en forbedret versjon av meg selv, kjennes ut som em båt uten anker i urolig farvann, kjennes ut som gafler som drar hjernemassen ut etc etc kan kjennes ut som alt mulig, men er svært ubehagelig og førte for en uke siden til innleggelse på DPS Greier ikke redusere eller slutte på medisin pga dette. Det er kjempekjipt 😭 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Marye skrev (2 minutter siden): blir operert på av høyere makter som vil lage en forbedret versjon av meg selv, kjennes ut som em båt uten anker i urolig farvann, Dette har jeg også opplevd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Marye skrev (5 minutter siden): Kjennes ut som hjernen revner, er for tung, råtner, blir operert på av høyere makter som vil lage en forbedret versjon av meg selv, kjennes ut som em båt uten anker i urolig farvann, kjennes ut som gafler som drar hjernemassen ut etc etc kan kjennes ut som alt mulig, men er svært ubehagelig og førte for en uke siden til innleggelse på DPS Greier ikke redusere eller slutte på medisin pga dette. Det er kjempekjipt 😭 Ok. Da høres det ut som en slags vrangforestilling inni bildet da. Ikke bare fysisk ubehag ..? Håper du finner ut av det Anonymkode: c4255...1d0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ok. Da høres det ut som en slags vrangforestilling inni bildet da. Ikke bare fysisk ubehag ..? Håper du finner ut av det Anonymkode: c4255...1d0 Eventuelle vrangforestillinger utløses av fysisk følelse inni hjernen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokk Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Marye skrev (4 timer siden): kjennes ut som em båt uten anker i urolig farvann, Klarer du å si noe mer om dette? Jeg har det sånn nemlig, er litt nysgjerrig på hva det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Hvorfor er det så mange spørsmål om psykose nå? Anonymkode: 1b409...bae 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Sokk skrev (1 time siden): Klarer du å si noe mer om dette? Jeg har det sånn nemlig, er litt nysgjerrig på hva det er. Kan ikke det være angst da? Anonymkode: c4255...1d0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kan ikke det være angst da? Anonymkode: c4255...1d0 Føler ingen redsel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.