Gå til innhold

Hvordan få slutt på tankekjør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg analyserer alt! Har vært sånn hele livet. Analyserer, sammenligner meg. 
Alt fra hvorfor folk er kjæreste med den de er med, hvorfor noen har jobben de har, hva folk tenker rundt min og egen kropp, hvorfor det er vanskelig å knekke underbevistheten, hvorfor enkelte ruser seg og andre ikke, om alt jeg gjør er feil eller riktig osv. ja jeg har adhd og får medisiner, men medisinen var ikke hele dagen.

Anonymkode: 17aa5...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (26 minutter siden):

Depresjon? OCD?

Ja. Men hva så? Skal jeg bare akseptere at jeg har disse diagnosene og leve med det? Målet er liksom å få det vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Men hva så? Skal jeg bare akseptere at jeg har disse diagnosene og leve med det? Målet er liksom å få det vekk.

Må medisineres bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (30 minutter siden):

Må medisineres bort.

Jeg bruker adhd med og zoloft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Jeg skjønner ikke problemet. Hodet går varmt her iblant også, men so what?  Jeg liker å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir- skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke problemet. Hodet går varmt her iblant også, men so what?  Jeg liker å tenke.

Men jeg føler meg aldri fri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manakins

Har man muligheten så er mye musikk, podcast, lydbok eller filmer/serier en fin medisin, selv om man også kan bli nokså avhengig av dem også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Manakins skrev (1 time siden):

Har man muligheten så er mye musikk, podcast, lydbok eller filmer/serier en fin medisin, selv om man også kan bli nokså avhengig av dem også. 

Joa, det funker. Men det er kjedelig i lengden. Målet er jo å faktisk klare å leve uten å gå med latent angst hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv yoga og mindfullness. Da lærer du hjernen å slippe tankekjøret. Være her og nå. 
bruk sansene dine mer. Se rundt deg i rommet, hva ser du? Hør lyder rundt deg og prøv meditasjon. 
dette gir ro i sjela og i hodet 

Anonymkode: d0841...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...