Gå til innhold

Hvor opptatt er du av å bli likt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jobber du hardt for det? Eller tenker du at de som liker deg gjør det også bryr du du deg ikke med resten? 

Anonymkode: 6ff9f...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er alt alt for opptatt av å bli likt. Jeg vil helst at absolutt alle skal like meg og jobber også hardt for å få alle til å like meg. Jeg vet jo innerst inne og rasjonelt sett at det er umulig å bli likt av alle og at man alltid kommer til å møte flere som ikke liker en som person rett og slett fordi det er slik livet er. Noen misliker jo også andre folk så og si 'uten grunn også' bare fordi man ikke er en match personlighetsmessig f.eks blant annet. Men likevel tar jeg det veldig tungt dersom jeg får inntrykk av at noen ikke liker meg.

Anonymkode: 19025...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...