Gå til innhold

Kjøper dere på Temu?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er skeptisk siden mye er så latterlig billig, og det er jo Kina. Men de selger jo ting du ikke får i Norge. Større utvalg i alt!! 
Nå snakker jeg om skrivesaker, truser, sko overtrekk i stedet for gigantiske støvler, hobbyting osv…

Er det «akseptabelt» å kjøpe sånt hos temu? 

Anonymkode: 4e6c0...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er skeptisk siden mye er så latterlig billig, og det er jo Kina. Men de selger jo ting du ikke får i Norge. Større utvalg i alt!! 
Nå snakker jeg om skrivesaker, truser, sko overtrekk i stedet for gigantiske støvler, hobbyting osv…

Nei.

Anonymkode: 078ee...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja. Jeg har kjøpt masse på Temu, noe var dårlig og mye var bra. Jeg kommer til å kjøpe et par gaver fra Temu for å spare penger. Får jo mye for lite :D 

Anonymkode: 9f219...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter

Vet knapt hva Temu er. Men hadde en periode jeg kjøpte fra wish da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg handler ikke på Temu. Og det irriterer meg at hver gang jeg googler etter en vare, kommer treff på Temu først. Skulle gjerne blokkert det, om mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Det er bortkastede ressurser av jorda når de lager masse billig skrot og selger det billig til folk i vesten. Nei, jeg synes det er veldig harry å handle fra slike steder og jeg ville aldri gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har ikke gjort det enda, men ser jo at de har en del billig der. 
det er mye mikroplast i klær som ikke er bra har jeg lest. 

Anonymkode: 67e94...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (23 timer siden):

Det er bortkastede ressurser av jorda når de lager masse billig skrot og selger det billig til folk i vesten. Nei, jeg synes det er veldig harry å handle fra slike steder og jeg ville aldri gjort det.

Hvorfor det? Temu er kjempe bra. Sparer masse penger :) 

Anonymkode: 9f219...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner flere som har handlet der og er fornøyd, tilogmed sære og kritiske personer i 60-åra. 

Anonymkode: ebb34...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 14.21):

Jeg har ikke kjøpt gaver på Temu, men noen få, små hobbygreier til eget bruk ja. Kommer mistenkelig fort til å komme fra Kina... Har vært helt grei kvalitet på det jeg har kjøpt, men jeg har bare kjøpt billige ting - klær, sko og slikt kjøper jeg ikke på slike steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...