Gå til innhold

Andre som ikke skal dra på ferie i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal ikke og det er helt greit kjenner jeg. (Depresjon).

Anonymkode: 01111...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg. Alene med to små og har ikke råd. Tror vi skal få en fin sommer likevel og de skal på ferie med pappaen sin. Kanskje jeg kan få jobbet litt også, så kommer jeg litt inn i det før høsten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal ikke på ferie. Fått baksmell på skatten, bilen må til service og dyrene må til veterinærkontroll. 

Så der forsvinner nok alle feriepengene, gitt. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Skal ganske sikker ikke på ferie i år. Tørr rett og slett ikke da kroppen krangler litt for mye. Men det er helt greit med en sommer hjemme. Kan jo finne på hyggelige ting allikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Nei, skal ikke på ferie. Fått baksmell på skatten, bilen må til service og dyrene må til veterinærkontroll. 

Så der forsvinner nok alle feriepengene, gitt. 😅

Bilen ja, den tar nesten alt jeg har. Får ikke feriepenger, men får jo litt ekstra i juni da (skattefri trygd) De må jeg spare til kommende service og EU kontroll. Bil er dyrt, men den øker livskvaliteten min så mye at jeg gjør det jeg kan for å ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321 skrev (20 minutter siden):

Bilen ja, den tar nesten alt jeg har. Får ikke feriepenger, men får jo litt ekstra i juni da (skattefri trygd) De må jeg spare til kommende service og EU kontroll. Bil er dyrt, men den øker livskvaliteten min så mye at jeg gjør det jeg kan for å ha den.

Ja, vi må ha bil. Tidligere hadde vi to biler, men har gått ned til èn. Det holder for oss nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal på ferie, men jeg hater å reise så jeg skulle ønske jeg slapp unna. Det er latterlig dyrt.

Anonymkode: 00421...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

3 turer til varmere strøk dette året.

Anonymkode: 3fc8a...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke vært på ferie siden 1981.

Anonymkode: f24c9...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vhanja skrev (9 timer siden):

Ja, vi må ha bil. Tidligere hadde vi to biler, men har gått ned til èn. Det holder for oss nå.

Bilen her var på EU kontroll og ble ikke kjørbar, må ha ny men det er vanskelig å finne noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Bilen her var på EU kontroll og ble ikke kjørbar, må ha ny men det er vanskelig å finne noe. 

Ja, ikke alltid lett å finne en bil som passer de kriteriene man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Nei, vi skal på hytta tredje året på rad. Jeg ser ikke på det som å dra på ferie iom at vi er der hele tiden , men gleder meg til det. Det er deilig at alt vi trenger er der på hytta og å slippe pikkpakk i koffert. 

Jeg har også lyst til å være litt hjemme i år for å passe på blomstene på verandaen. Det trodde jeg aldri at jeg kom til å si noen gang. Det er vel et tegn på at man begynner å bli gammel når blomstene på verandaen er viktigere enn å reise ? 😉 Det var i hvert fall hva jeg tenkte tidligere.

Vi har hatt en 4-dagers utenlandstur nylig da. Det er nok for i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ferie har jeg ikke hatt på mange år. Klarer å kose meg hjemme i fred og ro. Får snart innglasset balkong som blir som ei hagestue jeg kan kose meg i uansett hvilket vær det er 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...