Gå til innhold

Anmeldt og løgn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er blitt anmeldt, og det viser seg at den som anmeldte meg har løyet i avhør. 
løyet om noe jeg har bevis på. 
har tipset politiet om dette. 
I følge straffeloven er det ulovlig å lyve i avhør som fornærmede for å sette mistenkte i saken i et dårlig lys. 
hva skjer videre da? 
fornærmede har signert på sitt avhør og at det stemmer, mens jeg sitter på papirer som beviser løgn 

Anonymkode: 3a598...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En motreaksjon måtte du vel få etter at du fikk sparket en person fra jobben sin.

Anonymkode: eba52...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

En motreaksjon måtte du vel få etter at du fikk sparket en person fra jobben sin.

Anonymkode: eba52...52a

Hææ? Det er ikke meg. 

Anonymkode: 3a598...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hææ? Det er ikke meg. 

Anonymkode: 3a598...432

Hvorfor er du anmeldt? 

Anonymkode: f497b...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er blitt anmeldt, og det viser seg at den som anmeldte meg har løyet i avhør. 
løyet om noe jeg har bevis på. 
har tipset politiet om dette. 
I følge straffeloven er det ulovlig å lyve i avhør som fornærmede for å sette mistenkte i saken i et dårlig lys. 
hva skjer videre da? 
fornærmede har signert på sitt avhør og at det stemmer, mens jeg sitter på papirer som beviser løgn 

Anonymkode: 3a598...432

Da er det bare å vise papirene for politiet, de tar sikkert kontakt med deg. 

Anonymkode: 845b2...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom politiet finner grunn til å undersøke nærmere - dvs. ikke bare henlegge saken - blir du bedt om å forklare deg. Da har du anledning til å påpeke ev. usannheter i den andre partens forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...