Gå til innhold

Bør jeg si fra meg barnehaveplassen

Anbefalte innlegg

Hei.

Bør jeg si fra meg barnehaveplassen?

Jeg føler at Kasper tar opp plassen saa lenge han ikke er der. Foreksempel for en som kunne hatt utbytte av den plassen saa & si hver eneste dag.

Kasper er jo saa & si aldri frisk nokk til aa bli sendt paa barnehaven likevell.

Setter pris paa tips om hva jeg skal gjøre.

I dag er foresten Kasper bedre enn han har vært paa en god stund naa. Han har vært helt hostefri siden i gaar morges. Ingen smerter i brystet & lungene sine. Heller ingen surkling & piping i pusten hans.

Det eneste an naa klager over er at det stikker & klør saann i halsen, særlig naar han svelger, spiser, eler drikker noe. Men ikke smerter & brenning i halsen saann som før.

Saa naa haaper jeg bare at han slipper aa bli smitta av bihulebetennelsen min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48277-b%C3%B8r-jeg-si-fra-meg-barnehaveplassen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære pineapple

Kasper trenger egentlig barnehageplass mer enn noen så mye syk som han har vært. Du må ha tro på at dette skal bli bedre, så bare behold plassen, det er nå min mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...