Gå til innhold

Hvor mye tid bruker du her inne på forumet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mye tid bruker du her inne på forumet?

Jeg er stort sett innom hver dag og på de dagene jeg ikke har annet å gjøre kan jeg bli sittende her inne nesten hele dagen og bare oppdatere hele tiden i håp om at det har kommet nye tråder som jeg kan svare i. Det er kansje litt ille da og får meg kanskje til å høres litt vel avhengig ut hehe men men….

Anonymkode: 837b8...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hver dag flere ganger. Men ikke så lenge om gangen.

Anonymkode: 3f26b...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

10 minutter her og 10 minutter der, 2-5 ganger om dagen tenker jeg. 

Anonymkode: e2961...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Jeg bruker lite tid. Jeg er kort innom flere ganger om dagen av gammel vane og sjekker " dette snakker vi om nå" og som oftest fort ut igjen hvis jeg ser de samme trådene som ruller og går. Nå dukket denne tråden opp og det kan jeg svare på. 

Dol er ikke som det en gang var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (25 minutter siden):

Jeg bruker lite tid. Jeg er kort innom flere ganger om dagen av gammel vane og sjekker " dette snakker vi om nå" og som oftest fort ut igjen hvis jeg ser de samme trådene som ruller og går. Nå dukket denne tråden opp og det kan jeg svare på. 

Dol er ikke som det en gang var. 

Nei kan du ikke lage interessante tråder da? 

Anonymkode: 7c1a8...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvor mye tid bruker du her inne på forumet?

Jeg er stort sett innom hver dag og på de dagene jeg ikke har annet å gjøre kan jeg bli sittende her inne nesten hele dagen og bare oppdatere hele tiden i håp om at det har kommet nye tråder som jeg kan svare i. Det er kansje litt ille da og får meg kanskje til å høres litt vel avhengig ut hehe men men….

Anonymkode: 837b8...5ad

Varierer. Innom stort sett hver dag og leser. 

Anonymkode: 7c1a8...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei kan du ikke lage interessante tråder da? 

Anonymkode: 7c1a8...c27

Jeg kunne ha gjort et forsøk på det om det var viktig for meg at dol var like engasjerende som før, men det er ikke viktig for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg leser her hver dag, flere ganger i døgnet. Sjelden jeg er her lenge om gangen. 

Liker å følge med på hva folk er opptatt av her, i "gjengen vår", alle vi som bruker DOL 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hver dag flere ganger. Men ikke så lenge om gangen.

Anonymkode: 3f26b...b5e

Det samme her, men jeg kan brått ta en pause på alt fra 2-3 uker og i blant flere måneder, og senere komme tilbake. Alt etter hvor mye tid jeg har og hva jeg prioriterer å bruke tiden på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig mindre. Regner med jeg kommer til å forsvinne herfra etter hvert med stadig lengre skritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (5 timer siden):

Jeg kunne ha gjort et forsøk på det om det var viktig for meg at dol var like engasjerende som før, men det er ikke viktig for meg. 

Hvis du ikke vil legge inn et bidrag har du ikke lov til å klage. Fy hilsen moral sjefen. 

Anonymkode: 7c1a8...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere skriver er jeg innom hver dag, leser litt, skriver innimellom.  Det er nok gammel vane. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvis du ikke vil legge inn et bidrag har du ikke lov til å klage. Fy hilsen moral sjefen. 

Anonymkode: 7c1a8...c27

Jeg klager ikke. Jeg skrev : Dol er ikke som det en gang var. Det er ikke en klage. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg er stort sett innom hver dag. Noen ganger går det dager i mellom, en del ganger er jeg innom flere ganger pr. dag. Men sjelden lenge om gangen. Det går veldig i bølger hvor givende det er å følge med her. Og ja; jeg vet godt at jeg ikke er blant dem som bidrar mest.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er inne noen ganger i døgnet og leser og skriver litt. Greit å følge med litt.

Anonymkode: ae39f...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel

Det er en av plassene jeg er innom når jeg har en pause. Ofte på bussen til og fra jobb.

Jeg bruker ikke mye tid hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Også har du de som sier takk for seg og dukker opp med et nytt nick

Anonymkode: 9b800...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...