Gå til innhold

Musikk hva lytter du på nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det bare jeg som får vanvittige frysninger av oppbyggingen i starten på sangen? Er som en mental orgasme kjenner jeg, men påvirker kroppen min og. Deilig ❤️ Hjelp im going crazy ❤️

Anonymkode: 14fc4...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det bare jeg som får vanvittige frysninger av oppbyggingen i starten på sangen? Er som en mental orgasme kjenner jeg, men påvirker kroppen min og. Deilig ❤️ Hjelp im going crazy ❤️

Anonymkode: 14fc4...080

Den er helt fantastisk. Men faktisk enda bedre å se live, Det er ikke mange som høres så gode ut live som Steve Perry.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Denne er så kul :)  Men kunne ikke tenke meg sånn sex nei. men liker den anyway :)

Anonymkode: 14fc4...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Den er helt fantastisk. Men faktisk enda bedre å se live, Det er ikke mange som høres så gode ut live som Steve Perry.

 

Ja en må nesten høre og se artister Live for å se om dem er bra eller ikke. :)

Anonymkode: 14fc4...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Journey skal faktisk ha konsert på Oslo spektrum 9 juni. Skal på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Hva jeg hører på en helt avhengig av situasjonen og humøret. . Når jeg er i festhumør, hører jeg gjerne på blodharry musikk som jeg aldri kunne tenkt meg å høre på når jeg skal ligge på sofaen å høre på god musikk. 

I kveld har vi hatt sommerfest hjemme hos oss med noen familemedlemmer og da ville jeg danse etter badebussen. Når jeg drikker vin ( som jeg skjelden gjør ) glemmer jeg at jeg at jeg nærmer meg 60 år. Da er jeg 17 år i hodet mitt. 

Vi har en messengerside for familien og min bror la ut en video av meg av dansinga mi. - Er du stolt av morra di Kari ? Datteren min svarte : Haha, den dansen og den sangen har visst blitt rutine for mamma 😃

For de som ikke har hørt " badebussen" vil jeg anbefale å høre på den. Ikke akkurat vakker musikk, men du verden som den funker til fest 😃😃

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Hva jeg hører på en helt avhengig av situasjonen og humøret. . Når jeg er i festhumør, hører jeg gjerne på blodharry musikk som jeg aldri kunne tenkt meg å høre på når jeg skal ligge på sofaen å høre på god musikk. 

I kveld har vi hatt sommerfest hjemme hos oss med noen familemedlemmer og da ville jeg danse etter badebussen. Når jeg drikker vin ( som jeg skjelden gjør ) glemmer jeg at jeg at jeg nærmer meg 60 år. Da er jeg 17 år i hodet mitt. 

Vi har en messengerside for familien og min bror la ut en video av meg av dansinga mi. - Er du stolt av morra di Kari ? Datteren min svarte : Haha, den dansen og den sangen har visst blitt rutine for mamma 😃

For de som ikke har hørt " badebussen" vil jeg anbefale å høre på den. Ikke akkurat vakker musikk, men du verden som den funker til fest 😃😃

 

Badebussen er for alle. Jeg synes det er fett at du som 60 åring synes den er rå. Hører støtt og stadig på den selv og er enig med deg. Den har rytme og er drit kul. 

Anonymkode: 64bba...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Badebussen er for alle. Jeg synes det er fett at du som 60 åring synes den er rå. Hører støtt og stadig på den selv og er enig med deg. Den har rytme og er drit kul. 

Anonymkode: 64bba...9de

Ja, den er det. Det er et par år til jeg er 60 da, men hodet protesterer på det. Jeg drikker så sjelden, så når jeg gjør det , flyr jeg rett i taket. Tåler lite alkohol og blir fort i godt humør. Datteren min har nok påsken fra hytta friskt i hukommelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Alt Emma Steinbakken rører i,  blir til gull. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (18 minutter siden):

Alt Emma Steinbakken rører i,  blir til gull. 

 

Den siste 

Anonymkode: 64bba...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...