Gå til innhold

Fugl inni veggen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Høres ut som sønnen min har en fugl inni veggen, hvordan løser man det? Kommer den bare til å dø? det er i borettslag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Høres ut som sønnen min har en fugl inni veggen, hvordan løser man det? Kommer den bare til å dø? det er i borettslag. 

Ta kontakt med styreleder. Vedkommende har ansvar for å undersøke dette, og evt ta kontakt med rette instans. Jeg tar det for gitt at det er snakk om yttervegg?

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kayia skrev (Akkurat nå):

Ta kontakt med styreleder. Vedkommende har ansvar for å undersøke dette, og evt ta kontakt med rette instans. Jeg tar det for gitt at det er snakk om yttervegg?

Det har han gjort nå, skrev melding til henne. Ja det må jo være yttervegg men hørte fuglen veldig godt da han ringte, da stod han på kjøkkenet. Fuglen virket desperat stakkars. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Det var ikke mer kvitring nå så den er sikkert død, hvis ikke den har komt seg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Det var ikke mer kvitring nå så den er sikkert død, hvis ikke den har komt seg ut. 

Tar sikkert litt tid å dø inni der, så forhåpentligvis har den kommet seg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (33 minutter siden):

Høres ut som sønnen min har en fugl inni veggen, hvordan løser man det? Kommer den bare til å dø? det er i borettslag. 

Hvorfor har du tatt en fugl i veggen? Slipp den ut i frihet 

Anonymkode: 5d0e0...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Glitter skrev (Akkurat nå):

Tar sikkert litt tid å dø inni der, så forhåpentligvis har den kommet seg ut. 

Den kvitret litt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har du tatt en fugl i veggen? Slipp den ut i frihet 

Anonymkode: 5d0e0...cf3

Uff den har jo lurt seg inn der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Uff den har jo lurt seg inn der...

Nei det er ikke fysisk mulig. Har du en hakkespette? 

Anonymkode: 5d0e0...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (38 minutter siden):

Høres ut som sønnen min har en fugl inni veggen, hvordan løser man det? Kommer den bare til å dø? det er i borettslag. 

Kontakt vasktmester.

Anonymkode: 18fa2...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (52 minutter siden):

Det har han gjort nå, skrev melding til henne. Ja det må jo være yttervegg men hørte fuglen veldig godt da han ringte, da stod han på kjøkkenet. Fuglen virket desperat stakkars. 

Hva sier styreleder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kayia skrev (12 minutter siden):

Hva sier styreleder?

Hun sa han skulle ta kontakt med ei som hadde bodd der lenge og det gjorde han men hun hadde ikke peiling, nå skulle styreleder opp til han å se på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kontakt vasktmester.

Anonymkode: 18fa2...5a5

De har ikke vaktmester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei det er ikke fysisk mulig. Har du en hakkespette? 

Anonymkode: 5d0e0...cf3

Han sier det høres ut som den er i kjøkkenvifta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Han sier det høres ut som den er i kjøkkenvifta. 

Da har den enten kommet inn vis ventilasjonsanlegget eller via luftepipe til vifte, dersom B/L har dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Han sier det høres ut som den er i kjøkkenvifta. 

Det var min tanke også, det skjedde hos oss en gang for mange år siden. Mannen min (nå eksen) trodde det hadde rablet for meg da han kom hjem og jeg påsto at det var en fugl inne i kanalen til kjøkkenvifta, men det var det altså. Han måtte demontere inne i vifteskapet mener jeg å huske, fuglen kom seg ut og det ble festet netting foran utløpet på veggen så det ikke skulle skje igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kayia skrev (6 minutter siden):

Da har den enten kommet inn vis ventilasjonsanlegget eller via luftepipe til vifte, dersom B/L har dette. 

Ok. Må vel skru ned hele vifta da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Det var min tanke også, det skjedde hos oss en gang for mange år siden. Mannen min (nå eksen) trodde det hadde rablet for meg da han kom hjem og jeg påsto at det var en fugl inne i kanalen til kjøkkenvifta, men det var det altså. Han måtte demontere inne i vifteskapet mener jeg å huske, fuglen kom seg ut og det ble festet netting foran utløpet på veggen så det ikke skulle skje igjen.

ok- Må vel demontere hele vifta da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

ok- Må vel demontere hele vifta da. 

Sjekk om det er en skjøt inne i vifteskapet først, ellers er det vel bare å ta ut filtrene slik at man får åpnet opp innover i kanalen fra selve vifta? Da vil vel fuglen forhåpentligvis komme ut der. Lukk døren inn til andre rom og sett opp vinduene så fuglen kommer seg ut dersom den fremdeles er i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Sjekk om det er en skjøt inne i vifteskapet først, ellers er det vel bare å ta ut filtrene slik at man får åpnet opp innover i kanalen fra selve vifta? Da vil vel fuglen forhåpentligvis komme ut der. Lukk døren inn til andre rom og sett opp vinduene så fuglen kommer seg ut dersom den fremdeles er i live.

Jeg aner ikke. Faren reiste opp til han nå, håper han kan hjelpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...