Gå til innhold

Hva lærer man på mestringskurs bipolar lidelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Viktigheten av nok søvn, riktig kosthold og medisinering pluss aktivitet?

Anonymkode: 51c1b...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blant annet de tingene som du nevner ja. Jeg opplevde det som veldig lærerikt og opplevde det som ett veldig bra opplegg. Jeg legger ved bilde av oversikt over temaene og innholdsfortegnelsen i arbeidsboken som vi brukte da jeg var på kurs på DPS. Den er vel på 100 sider+ til sammen. 

RWFKZeo.jpeg

P2y6Sm9.jpeg

TFWgJot.jpeg
D7zqrjj.jpeg

Anonymkode: d5329...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ble visst av en eller annen grunn litt dårlig kvalitet på bildene. Om du ikke klarer lese det som står og har interesse av å lese det så bare si fra så skal jeg forsøke å få lastet bildene opp på nytt med bedre kvalitet :) 

Anonymkode: d5329...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det ble visst av en eller annen grunn litt dårlig kvalitet på bildene. Om du ikke klarer lese det som står og har interesse av å lese det så bare si fra så skal jeg forsøke å få lastet bildene opp på nytt med bedre kvalitet :) 

Anonymkode: d5329...0a1

Hjertelig takk for bildene!

Anonymkode: 51c1b...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hjertelig takk for bildene!

Anonymkode: 51c1b...c0e

Bare hyggelig :)

Anonymkode: d5329...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Ja, du lærer en god del fakta om lidelsen, i tillegg til konkrete ting du selv kan gjøre og planer du lager hvis episoder oppstår. Men kanskje viktigst har du muligheten til å spørre eksperter om det du lurer på, samt at du får snakke med andre som har lidelsen og hvordan de opplever det. Kurset var nyttig for meg, og jeg vil absolutt anbefale det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...