Gå til innhold

Jeg vil ha tingene tilbake fra han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er helt umulig å svare på med mindre du utdyper? Hvem er han? Hvilke ting er det du vil ha tilbake?

Anonymkode: 6c5fc...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormwind

Er vel bare å ringe han og be om det da kanskje? Jeg regner med at dette er en x-kjæreste som har noe som tilhører deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg vil det men hvordan?

Anonymkode: 6f984...a17

Med helt normal høflighet. Gå frem slik du ville ha gått frem om dine eiendeler var hos en venn eller et familiemedlem. Bytt gjerne ut ordet "vil" med "ønsker å hente" i kontakten med ham.

 

Jeg svarer også mtp. at det er en tidligere kjæreste. Det er vanskelig å gi annet enn et generelt svar når du gir lite informasjon. Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...