Gå til innhold

Plutselig fått følelser for en gammel venn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt en venn i flere år, han har alltid likt meg og vært forelska i meg i flere år. Og nå i kveld så kjente jeg at jeg har fått følelser for han. Jeg er overrasket men glad over det. Jeg hadde aldri trodd det ville skje men så skjedde det helt plutselig når vi pratet på telefonen i sted. Plutselig fikk jeg så gode tanker om han, om at jeg vil være med han. Har ikke sagt det til han ennå men skal det når jeg kjenner det er rett. Vet han blir overrasket over det på en positiv måte. Så får jeg lyst å ha et forhold med han. Jeg kjenner dette er en god følelse for meg nå ❤️ 

Anonymkode: f0a76...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så koselig å høre, han kommer nok til å bli kjempeglad når han hører at du nå har følelser tilbake for han også ☺️

Anonymkode: e9ba5...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så koselig å høre, han kommer nok til å bli kjempeglad når han hører at du nå har følelser tilbake for han også ☺️

Anonymkode: e9ba5...0af

Ja det vet jeg han vil bli glad for. Så blir spennende å se hvordan ting kommer til å gå mellom oss. Men vi kjenner hverandre godt så det er jo en fordel tenker jeg. Tenker på han nå.

Anonymkode: f0a76...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja det vet jeg han vil bli glad for. Så blir spennende å se hvordan ting kommer til å gå mellom oss. Men vi kjenner hverandre godt så det er jo en fordel tenker jeg. Tenker på han nå.

Anonymkode: f0a76...98e

Får lyst å legge ut sanger her inne nå. Åhh trodde aldri jeg skulle føle for han det jeg føler nå :) Men er så deilig kjenner jeg. 

Anonymkode: f0a76...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Så hyggelig. :)

Ja det er det ❤️ Men kjenner jeg vil holde dette for meg selv fremover og ikke fortelle det til noen, før jeg og han har møtes og vi snakker sammen om våre følelser for hverandre. Holde det tett til brystet mitt ❤️ Men har lyst å skrike det ut egentlig :)

Anonymkode: f0a76...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har kjent hverandre i 10 år ca så vi er godt kjent, men har aldri vært intim sammen. Bare småkysset i fylla for flere år siden hehe. Kjenner jeg får brusende følelser i meg å være helt nær han på alle områder ❤️

Anonymkode: f0a76...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...