Gå til innhold

Behandleren min stinker svette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hver time må jeg pine meg igjennom dette. Flaut men på grunn av lukten vurderer jeg avslutte behandlingen. Hun er den beste behandleren jeg har hatt. Jeg har tenkt på ulike måter jeg kan gi beskjed om det på. Men, kan jeg liksom gi henne en deorant eller skal jeg avslutte på dette grunnlaget? 

Anonymkode: c4aae...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hver time må jeg pine meg igjennom dette. Flaut men på grunn av lukten vurderer jeg avslutte behandlingen. Hun er den beste behandleren jeg har hatt. Jeg har tenkt på ulike måter jeg kan gi beskjed om det på. Men, kan jeg liksom gi henne en deorant eller skal jeg avslutte på dette grunnlaget? 

Anonymkode: c4aae...bfb

Huffda. Jeg hadde bare holdt ut uten å si noe.

Anonymkode: de2ee...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde nok heller vurdert å ringe sentralbordet og gitt beskjed der i stedet for å ta det opp selv? For meg virker det i alle fall som en bedre løsning? For da trenger ikke behandler få vite at det kommer fra deg, men bare en av hennes pasienter. Vet ikke helt hvordan det vil bli løst dersom du ringer sentralbordet og gir beskjed til en sekretær da, men trolig vil sektretæren ta det videre til din behandlers sjef også vil denne kunne ta det opp.

Ellers vil jeg jo tro om hun virkelig stinker svette og du ikke bare har sensitiv nese så vil jo nok hennes kollegaer og eventuelle sjef også merke denne lukten vil jeg tro? Med mindre hun sitter å spiser lunsj på kontoret alene da og aldri møter kollegaer i gangen eller de kommer inn på hennes kontor for å  spør om ting o.l. 

Anonymkode: 60baf...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså kjenner du svettelukten hele tiden på timen da? Uff a meg. Hehe jeg kjenner fittelukten min nå.

Anonymkode: 36317...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan jo gi en avskjedsgave med en deodorant inni og et lite håndskrevet brev der det sto "til den ustelte" 

Anonymkode: 70dd5...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Bare si til henne at hun stinker svette? Kanskje hun har en sykdom som gjør at hun svetter eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså kjenner du svettelukten hele tiden på timen da? Uff a meg. Hehe jeg kjenner fittelukten min nå.

Anonymkode: 36317...d26

Ja. Det er grusomt… jeg vurderer å gi henne deo før jeg åpner meg neste gang. 

Anonymkode: c4aae...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du kan jo gi en avskjedsgave med en deodorant inni og et lite håndskrevet brev der det sto "til den ustelte" 

Anonymkode: 70dd5...b89

Lol

Anonymkode: c4aae...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja. Det er grusomt… jeg vurderer å gi henne deo før jeg åpner meg neste gang. 

Anonymkode: c4aae...bfb

Du tuller nå? Du kan så klart ikke gi henne en deo med beskjed om at hun stinker og burde bruke den eller hva nå enn du hadde i tankene? Skal du ta det opp med henne burde du nok forsøke deg på en mer vennlig og skånsom metode. 

Anonymkode: 60baf...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min stinka flere ganger som et askebeger. Verst var det den gangen jeg kom med et astmaanfall som gjorde at jeg måtte bare gå igjen. Da sa jeg faktisk fra. Hun åpnet vinduene og luftet før den neste timen, men bare den ene gangen. Typisk røykere. 

Anonymkode: 5f0ab...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du tuller nå? Du kan så klart ikke gi henne en deo med beskjed om at hun stinker og burde bruke den eller hva nå enn du hadde i tankene? Skal du ta det opp med henne burde du nok forsøke deg på en mer vennlig og skånsom metode. 

Anonymkode: 60baf...a39

Nei tror kanskje hun glemmer deo .. jeg betaler dyrt for timene mine. Hvis jeg tar på meg nese klype neste gang tror u hun da forstår problemet? 

Anonymkode: c4aae...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei tror kanskje hun glemmer deo .. jeg betaler dyrt for timene mine. Hvis jeg tar på meg nese klype neste gang tror u hun da forstår problemet? 

Anonymkode: c4aae...bfb

Det er vel ingen grunn til å være frekk og usympatisk?  Kanskje du kan spanere en svetteoperasjon på henne. Regner med at du vet at noen mennesker svetter mer enn andre og at noen tom utsondrer en ubehagelig lukt som det er lite å gjøre med. 

Anonymkode: fbb12...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei tror kanskje hun glemmer deo .. jeg betaler dyrt for timene mine. Hvis jeg tar på meg nese klype neste gang tror u hun da forstår problemet? 

Anonymkode: c4aae...bfb

Er det sånn kommunikasjon du ønsker at hun eller andre skal bruke om plagene dine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (1 time siden):

Er det sånn kommunikasjon du ønsker at hun eller andre skal bruke om plagene dine? 

Signerer deg over.

Anonymkode: de2ee...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (1 time siden):

Er det sånn kommunikasjon du ønsker at hun eller andre skal bruke om plagene dine? 

Nei men det er ikke noe kjekt og bli nese tett heller da. 

Anonymkode: c4aae...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er vel ingen grunn til å være frekk og usympatisk?  Kanskje du kan spanere en svetteoperasjon på henne. Regner med at du vet at noen mennesker svetter mer enn andre og at noen tom utsondrer en ubehagelig lukt som det er lite å gjøre med. 

Anonymkode: fbb12...1a7

Finnes slike operasjoner? Er ikke frekk med henne. Hvor tar du det fra? 

Anonymkode: c4aae...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei men det er ikke noe kjekt og bli nese tett heller da. 

Anonymkode: c4aae...bfb

Dersom du er fokusert og motivert for behandling er jeg sikker på at du kommer deg gjennom en time med vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (9 minutter siden):

Dersom du er fokusert og motivert for behandling er jeg sikker på at du kommer deg gjennom en time med vedkommende.

Går av plikt og for at jeg slipper og betale det selv. Ren pine på alle måter. Faktisk om du lurte. 

Anonymkode: c4aae...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Går av plikt og for at jeg slipper og betale det selv. Ren pine på alle måter. Faktisk om du lurte. 

Anonymkode: c4aae...bfb

Ikke på alle måter? Du skriver jo at det er den beste behandleren du har hatt. 

Anonymkode: de2ee...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke på alle måter? Du skriver jo at det er den beste behandleren du har hatt. 

Anonymkode: de2ee...119

Ja. Rent fysisk. 

Anonymkode: c4aae...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...