Gå til innhold

Dps ikke nødvendigvis beste hjelpen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en erfaring.. 

psykolog- snodig mann som sitter å ser på meg og er tenkende. Drikker cola og ser lei ut.. 

psyk sykepleier i kommune

dyktig, forklarer, spør og kommer med mye nyttig. 
konklusjonen er - dps trenger ikke bety beste hjelpen 

Anonymkode: 5f7b5...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min erfaring er at det ofte handler mye om behandler og ikke nødvendigvis stedet behandler jobber :) 

Anonymkode: bdf2d...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er enig. Dps er bare kaffeslabberas om ukas hendelser. Jeg fikk bedre hjelp i kommunen der det virkelig ble tatt tak i det som faktisk var problemene mine

Anonymkode: fdd4c...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Ja DPS er ikke nødvendigvis rett plass å få hjelp. Måtte privat med avtale for å få rett hjelp. Kommunen fungerte ikke, men de fikk feil informasjon fra DPS og var før jeg fikk rett hjelp så mye mulig det hadde vært bedre nå. Spesielt siden det ikke blir noe informasjon fra DPS igjen. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mye rart blant psyk sykepleie. Svært varierende kunnskap for å si det sånn… 

Anonymkode: 7b3a8...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie

Jeg har erfart at det er stor forskjell fra psyk.spl. til psyk.spl., psykiater til psykiater, psykolog til psykolog og ulike psykiatriske døgnavdelinger. En pasient som fungerer godt sammen med en behandler kan fungere mindre godt med en annen behandler. Jeg har observert at kompetanse og behandling er under kontinuerlig utvikling; jeg vet at to DPS jeg har gått ved for flere år siden, er i dag svært flinke på traumer. Da jeg gikk ved ett av de, handlet det mest om psykose.

 

Jeg vet at noen opplever min terapeut som udugelig. Det betyr ikke at han er udugelig, men at samarbeidet ikke har fungert på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (7 minutter siden):

Jeg har erfart at det er stor forskjell fra psyk.spl. til psyk.spl., psykiater til psykiater, psykolog til psykolog og ulike psykiatriske døgnavdelinger. En pasient som fungerer godt sammen med en behandler kan fungere mindre godt med en annen behandler. Jeg har observert at kompetanse og behandling er under kontinuerlig utvikling; jeg vet at to DPS jeg har gått ved for flere år siden, er i dag svært flinke på traumer. Da jeg gikk ved ett av de, handlet det mest om psykose.

 

Jeg vet at noen opplever min terapeut som udugelig. Det betyr ikke at han er udugelig, men at samarbeidet ikke har fungert på en eller annen måte.

Enig 

Anonymkode: 676f3...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...