Gå til innhold

Hemmer ssrii stressresponsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har sååååå myeee angst at magen eser ut... har blitt skremt så mye av mennesker at jeg er i alarmberedskap hele tiden... jeg hadde tynn mage for 1 måned siden men er stresset så fort heg går it døra og møter et menneske. Jeg klarer ikke mer.

Anonymkode: 7233c...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har sååååå myeee angst at magen eser ut... har blitt skremt så mye av mennesker at jeg er i alarmberedskap hele tiden... jeg hadde tynn mage for 1 måned siden men er stresset så fort heg går it døra og møter et menneske. Jeg klarer ikke mer.

Anonymkode: 7233c...d47

Ta kontakt med fastlegen din for å bli henvist videre, du har så store problemer med spiseforstyrrelse og andre ting at du trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har sååååå myeee angst at magen eser ut... har blitt skremt så mye av mennesker at jeg er i alarmberedskap hele tiden... jeg hadde tynn mage for 1 måned siden men er stresset så fort heg går it døra og møter et menneske. Jeg klarer ikke mer.

Anonymkode: 7233c...d47

Jeg har fått elefant mage etter ssri. Fikk to forespørsler om jeg var gravid forrige uke da jeg gikk i kjole… normal bmi men nå må jeg ta av 10 kg. 

Anonymkode: 97d0d...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har fått elefant mage etter ssri. Fikk to forespørsler om jeg var gravid forrige uke da jeg gikk i kjole… normal bmi men nå må jeg ta av 10 kg. 

Anonymkode: 97d0d...28a

Det hrmmer stressresponsen jo???

Anonymkode: 7233c...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...