Gå til innhold

Bli med i Doktoronline.no sin Discord server!


Everybody

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva skal man gjøre der som man ikke kan gjøre her? 

Anonymkode: ac1c2...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva skal man gjøre der som man ikke kan gjøre her? 

Anonymkode: ac1c2...700

Chatte om alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

Chatte om alt mulig.

Det kan man gjøre i avsporingstråden

Anonymkode: ac1c2...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (31 minutter siden):

Er det ingen som har discord her?

Jeg har. Bare sliter litt med å skjønne hvordan Discord fungerer så bruker det så og si aldri. Jeg føler det er så uoversiktlig og ja, lettere å forstå seg på forumet her inne 😅

Anonymkode: 61c47...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva Sofie
Everybody skrev (4 timer siden):

Jeg har laget en veldig fin og oversiktlig discord.

Jeg opplever at nok tid brukes på dette forumet. Jeg ønsker ikke å bruke enda mer - dessuten, hva tenker du vil skje med forumet om aktiviteten flyttes eller fordeles over på en eller flere plattformer? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Eva Sofie skrev (4 timer siden):

Jeg opplever at nok tid brukes på dette forumet. Jeg ønsker ikke å bruke enda mer - dessuten, hva tenker du vil skje med forumet om aktiviteten flyttes eller fordeles over på en eller flere plattformer? ...

Discord er bare en slags tilleggs platform. De fleste forumer og grupper har også en discord server, men det meste av aktiviteten skjer fortsatt på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter

Jeg vet ikke helt hva discord er en gang. Men føler det er nok med forumet uansett. Skjønner ikke helt hensikten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (8 timer siden):

Jeg har laget en veldig fin og oversiktlig discord.

Beklager men jeg synes Discord er uoversiktlig uansett 😅 Men hvilke tema tenkte du man skulle ta opp der? Bare sånt småsnakk og hyggelige ting eller også mer alvorlige tema som f.eks selvmord? Jeg tenker jo at jeg nok hadde villet opprette de fleste tråder her inne siden man jo får mer svar her inne siden her er flere brukere da. Men hadde ikke hatt noe i mot å være innom Discord en gang i blant 🙂

Anonymkode: 61c47...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie
Everybody skrev (2 timer siden):

Discord er bare en slags tilleggs platform. De fleste forumer og grupper har også en discord server, men det meste av aktiviteten skjer fortsatt på forumet.

Slik jeg forstår det er Discord-kanalen kun et privat initiativ tatt av deg @Everybody - og ikke noe som forumansvarlig til DOL er involvert i.

 

Jeg er nok så kjedelig av meg at jeg ser noen problematiske sider ved en Discord-kanal for DOL-gjengen. Om jeg hadde vært @admin eller hatt en ansvarlig rolle på forumet, hadde jeg nok ønsket at det skulle komme frem på Discord-navnet til kanalen at det var et privat initiativ og ment som et tillegg til DOL.

 

 

Tenkt eksempel: - Hvem påtar seg oppgaven for en ansvarlig moderering av en chattekanal? Jeg trenger trolig ikke bli mer konkret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Eva Sofie skrev (2 minutter siden):

Slik jeg forstår det er Discord-kanalen kun et privat initiativ tatt av deg @Everybody - og ikke noe som forumansvarlig til DOL er involvert i.

 

Jeg er nok så kjedelig av meg at jeg ser noen problematiske sider ved en Discord-kanal for DOL-gjengen. Om jeg hadde vært @admin eller hatt en ansvarlig rolle på forumet, hadde jeg nok ønsket at det skulle komme frem på Discord-navnet til kanalen at det var et privat initiativ og ment som et tillegg til DOL.

 

 

Tenkt eksempel: - Hvem påtar seg oppgaven for en ansvarlig moderering av en chattekanal? Jeg trenger trolig ikke bli mer konkret...

Ja det er en uoffisiell kanal som jeg har tatt initiativ til. Jeg er kun Discord-Admin og ikke admin her på forumet. Jeg har også laget regler på kanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (19 minutter siden):

Ja det er en uoffisiell kanal som jeg har tatt initiativ til. Jeg er kun Discord-Admin og ikke admin her på forumet. Jeg har også laget regler på kanalen.

Mtp opphavsrett o.l. ville jeg forandret navnet på discorden til noe annet slik at det kommer tydeligere frem at dette er ett privat initiativ og ikke noen offisiel discord kanal knyttet til forumet eller nettsiden. 

Jeg anbefaler deg også å være oppmerksom på hva som skrives da det er ymse regler rundt ansvarlighet hvis f.eks noen møtes på din server og utfører lovbrudd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"hvis noen møtes på din server og utfører lovbrudd" hva mener admin med dette? Møtes dette mange på dol og utfører lovbrudd? 

Anonymkode: ac1c2...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Sokk skrev (31 minutter siden):

Hva er discord? 👵🏻

Et program hvor man lager sin egen bruker og man blir med i ulike communities hvor man har forskjellige kanaler med ulike emner man kan snakke i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (40 minutter siden):

Et program hvor man lager sin egen bruker og man blir med i ulike communities hvor man har forskjellige kanaler med ulike emner man kan snakke i.

Hva er forskjellen fra Reddit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Sokk skrev (1 minutt siden):

Hva er forskjellen fra Reddit? 

Reddit er et forum mens Discord er en chattekanal hvor man også kan snakke med mikrofon med hverandre. Men man kan også bruke Discord som et forum, en funksjon som har kommet nå i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...