AnonymBruker Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Dersom man møter en tidligere psykolog i privat sammenheng som f.eks ett bryllup: Er det da naturlig å si til de andre der noe sånt som "Hei, dette var jo Kari min tidligere psykolog kl jo ☺️" eller er det mer naturlig å heller ikke si noe om det i det hele tatt og håpe de andre ikke spør om hvordan en kjenner hverandre? 😅 Anonymkode: 6a5f3...a64 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dersom man møter en tidligere psykolog i privat sammenheng som f.eks ett bryllup: Er det da naturlig å si til de andre der noe sånt som "Hei, dette var jo Kari min tidligere psykolog kl jo ☺️" eller er det mer naturlig å heller ikke si noe om det i det hele tatt og håpe de andre ikke spør om hvordan en kjenner hverandre? 😅 Anonymkode: 6a5f3...a64 Hvorfor skulle andre spørre deg om hvordan du kjenner en gjest på ett bryllup? Om det ikke er bruden/ brudgommen så er det bare imaginære tanker du har. De som jobber som psykologer er mennesker de også, mener å ha spurt flere og de sier bestandig at de hilser dersom pasienten hilser. Men ønsker ikke noe utover det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Ville ikke sagt noe om det. Hvis noen spurte, ville jeg bare svart at vi kjente hverandre litt profesjonelt. Anonymkode: 0da3e...4ba 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dersom man møter en tidligere psykolog i privat sammenheng som f.eks ett bryllup: Er det da naturlig å si til de andre der noe sånt som "Hei, dette var jo Kari min tidligere psykolog kl jo ☺️" eller er det mer naturlig å heller ikke si noe om det i det hele tatt og håpe de andre ikke spør om hvordan en kjenner hverandre? 😅 Anonymkode: 6a5f3...a64 Hvorfor si noe om det og sette psykologen i den situasjonen? De er ikke på jobb når de er i bryllup. Du kan hilse og så hilser de tilbake, men ingen trenger noe forklaring på hvorfor dere hilser på hverandre. Hvorfor konstruere en problemstilling som ikke finnes. Anonymkode: b96ba...d63 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Som de andre sier; hils helt diskré. Anonymkode: feec8...2f8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Veldig kjipt for behandleren om du skal legge ut om hans jobbsituasjon og sette ham i en profesjonell setting på en fest. Det er egoistisk. Du skal hilse diskret og naturlig og la ham ha privatlivet sitt i fred Anonymkode: a2d23...438 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dersom man møter en tidligere psykolog i privat sammenheng som f.eks ett bryllup: Er det da naturlig å si til de andre der noe sånt som "Hei, dette var jo Kari min tidligere psykolog kl jo ☺️" eller er det mer naturlig å heller ikke si noe om det i det hele tatt og håpe de andre ikke spør om hvordan en kjenner hverandre? 😅 Anonymkode: 6a5f3...a64 Ja si det, hvis du vil dele relasjonen dets har til alle. Psykologen har ikke lov til det pga taushetsplikt. Jeg ville gått for at det var en bekjent, og mer trenger du ikke si hvis noen spør. Anonymkode: ff73a...593 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Hvorfor er folk så opptatt av psykologer her inne? Anonymkode: b9c26...fe1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor er folk så opptatt av psykologer her inne? Anonymkode: b9c26...fe1 Haha. Morsom du😉 Anonymkode: feec8...2f8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.