AnonymBruker Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Jeg har nå fått ett litt merkelig problem og det er at jeg stadig tror jeg ser tidligere behandlere på gaten, i butikken og andre steder. Men så er det egentlig bare folk som ligner? Er ikke det veldig merkelig? Det samme gjelder ansatte jeg har møtt på forskjellige avdelinger som akuttpost og DPS døgnpost. Så klart, det er jo en sjanse for å møte de igjen. Men nå har jeg opplevd det i alle fall 5 ganger i løpet av siste 2 ukene. Jeg ser ofte også til og med behandlere det er sikkert 10 år siden jeg så sist og som jeg kanskje snakket med 2 ganger til sammen og ikke en gang husker hva heter liksom? HVA ER DET SOM SKJER MED MEG? Anonymkode: 3a853...80b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har nå fått ett litt merkelig problem og det er at jeg stadig tror jeg ser tidligere behandlere på gaten, i butikken og andre steder. Men så er det egentlig bare folk som ligner? Er ikke det veldig merkelig? Det samme gjelder ansatte jeg har møtt på forskjellige avdelinger som akuttpost og DPS døgnpost. Så klart, det er jo en sjanse for å møte de igjen. Men nå har jeg opplevd det i alle fall 5 ganger i løpet av siste 2 ukene. Jeg ser ofte også til og med behandlere det er sikkert 10 år siden jeg så sist og som jeg kanskje snakket med 2 ganger til sammen og ikke en gang husker hva heter liksom? HVA ER DET SOM SKJER MED MEG? Anonymkode: 3a853...80b Kanskje det er din måte å prosessere møte ditt med hjelpeapparatet på? Anonymkode: 12df1...c3d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Det har gjort inntrykk på deg å være innlagt og snakke med behandlere da tydeligvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje det er din måte å prosessere møte ditt med hjelpeapparatet på? Anonymkode: 12df1...c3d Hva mener du med å prosessere møte mitt med hjelperappratet? Everybody skrev (16 minutter siden): Det har gjort inntrykk på deg å være innlagt og snakke med behandlere da tydeligvis. Jo, men er ikke det veldig rart at jeg først opplever det nå helt plutselig? Jeg har vært pasient i psykiatrien i snart 10 år nå liksom, skulle trodd det kom før nå plutselig da? Anonymkode: 3a853...80b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokk Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har nå fått ett litt merkelig problem og det er at jeg stadig tror jeg ser tidligere behandlere på gaten, i butikken og andre steder. Men så er det egentlig bare folk som ligner? Er ikke det veldig merkelig? Det samme gjelder ansatte jeg har møtt på forskjellige avdelinger som akuttpost og DPS døgnpost. Så klart, det er jo en sjanse for å møte de igjen. Men nå har jeg opplevd det i alle fall 5 ganger i løpet av siste 2 ukene. Jeg ser ofte også til og med behandlere det er sikkert 10 år siden jeg så sist og som jeg kanskje snakket med 2 ganger til sammen og ikke en gang husker hva heter liksom? HVA ER DET SOM SKJER MED MEG? Anonymkode: 3a853...80b LOL, dette har jeg også opplevd. Først behandlere og andre pasienter. Men nå er det utvidet til tidligere kollegaer og perifert bekjente. Aner ikke hvorfor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.