Gå til innhold

innsunkne brystvorter - korreksjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pathos

Jeg vil bare si at jeg har hatt innsunkne brystvorter i alle år. Jeg var spent på hvordan det ville gå med amming da jeg ble gravid.

Resultatet ble at barnet sugde brystvorten ut. Nå etter to barn som har ammet står brystvorten delvis ut nesten hele tiden.

Gjest lille mg

Jeg vil bare si at jeg har hatt innsunkne brystvorter i alle år. Jeg var spent på hvordan det ville gå med amming da jeg ble gravid.

Resultatet ble at barnet sugde brystvorten ut. Nå etter to barn som har ammet står brystvorten delvis ut nesten hele tiden.

Hei

Åkei! Vil ikke vente til jeg får barn jeg da, er ganske ung, og kommer nok ikke til å få barn på noen år..

Men jeg håper jeg kan amme selv om jeg tar en slik operasjon..

• 5 måneder senere...
Gjest ikke undertegnet

Hei

Åkei! Vil ikke vente til jeg får barn jeg da, er ganske ung, og kommer nok ikke til å få barn på noen år..

Men jeg håper jeg kan amme selv om jeg tar en slik operasjon..

Hei, jeg er en jente som sliter med det samme. Jeg vurderer opperasjon, har hørt at det ikke skal være så stort inngrep. Jeg har også prøvd noe som heter Niplette, noen sugekopper du f.eks kan sove med om natten. Dette hjalp ikke meg så mye, men jeg har hørt av mange at det faktisk har 'kurert' dem! Jeg kjøpte Niplette på Boots i England, vet ikke om de finnes på apotek i norge, men de kan jo sikkert bestilles. Gå på nettet og se etter adresse ev. web-side til Niplette. Tror det koster rundt 400kr. Og du, du er ikke alene. -jeg tror dette er vanligere enn vi tror! Lykke til!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...