Gå til innhold

Mistet stor bit av tanna - hva gjør tannlegen?


Vhanja

Anbefalte innlegg

Lillemus
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ja du må ha bedøvelse når de skal inn og sette inn en ny. Gebiss som jeg sa koster 2000 kr, da må du den ut når du legger deg. Hvis ikke kan du få implantat som gjøres av kirurg og koster tilsvarende 25.000 kr. Her ser du et eks, https://www.tannsmart.no/pris/tannimplantat dette gjør selvsagt vondt. 

Anonymkode: 5e905...677

Nå våser du fælt. Et gebiss koster mye mer enn 2000,-. Og at tennene brekker når man spiser noe hardt har lite med dårlig tannpuss å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lillemus skrev (7 minutter siden):

Nå våser du fælt. Et gebiss koster mye mer enn 2000,-. Og at tennene brekker når man spiser noe hardt har lite med dårlig tannpuss å gjøre.

Selvsagt har løs tenner noe med ikke god nok pusserutiner og gjøre. Dette kan gå i glemmeboken men jo. Jeg har faglig erfaring på dette området. Det koster det jo lillemus. En tann løs tann koster 2000 kr  pluss minus. Du burde også pusse tennene dine, så ikke kronene detter ut. 

Anonymkode: 5e905...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (9 minutter siden):

Nå våser du fælt. Et gebiss koster mye mer enn 2000,-. Og at tennene brekker når man spiser noe hardt har lite med dårlig tannpuss å gjøre.

Bare ignorer trollet. 

Nå er jeg ferdig! Tanna hadde knekt også nedenfor tannkjøttet så hun måtte ha en litt spesiell fylling. Men hun fikk det til og det kostet mindre enn jeg fryktet - 2 200,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Bare ignorer trollet. 

Nå er jeg ferdig! Tanna hadde knekt også nedenfor tannkjøttet så hun måtte ha en litt spesiell fylling. Men hun fikk det til og det kostet mindre enn jeg fryktet - 2 200,-.

Her fikk du grundig hjelp og så var det takken? Troll kan du være selv. Oppfør deg! 

Anonymkode: 5e905...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...