Gå til innhold

Farlig å bære tungt??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror ikke dette er ikke seriøst. Er bare en som tuller. 

Anonymkode: 551d0...a50

Ok, det er en grunn til at jeg sjelden svarer i tråder lenger. Da var altså dette bare tull også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (3 timer siden):

Ok, det er en grunn til at jeg sjelden svarer i tråder lenger. Da var altså dette bare tull også. 

Nei, jeg er ts. Det var ikke tull. 

Anonymkode: 6f522...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 15.18):

Jeg er vanlig trent, men har muskelavslappende i kroppen og da føler jeg meg svakere. Var egentlig det som gjorde meg litt bekymret. 

Anonymkode: 6f522...318

Jeg kan ikke tenke meg at muskelavslappende middel gjør dette til noe farlig. Det er ikke medisinen som ga deg hodepine, da? De støle musklene du beskriver skyldes at du ikke var trent nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 15.18):

Jeg er vanlig trent, men har muskelavslappende i kroppen og da føler jeg meg svakere. Var egentlig det som gjorde meg litt bekymret. 

Anonymkode: 6f522...318

Når du ikke kan bære 10 kg 10 meter uten å bli støl er du ikke vanlig trent men utrent. Dersom dette ikke er (nok) en tulletråd  på dol er nok dette et utslag av helseangsten du snakker om i innlegg nr to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (19 minutter siden):

Når du ikke kan bære 10 kg 10 meter uten å bli støl er du ikke vanlig trent men utrent. Dersom dette ikke er (nok) en tulletråd  på dol er nok dette et utslag av helseangsten du snakker om i innlegg nr to. 

Er redd for å få skader fordi jeg sover så dårlig om nettene og får ikke restituert. Er en veldig stresset person bare.  

Anonymkode: 6f522...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er redd for å få skader fordi jeg sover så dårlig om nettene og får ikke restituert. Er en veldig stresset person bare.  

Anonymkode: 6f522...318

? Muskler restituerer ikke bedre eller dårligere om natten, det er en prosess som foregår fra og med treningsøkten og en tid etter det.

Helse generelt, både psykisk og fysisk, påvirkes imidlertid av dårlig/lite søvn, så kanskje du heller bør fokusere på å få god søvnhygiene. Dette kan du Google og lese om på nett.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (7 timer siden):

? Muskler restituerer ikke bedre eller dårligere om natten, det er en prosess som foregår fra og med treningsøkten og en tid etter det.

Helse generelt, både psykisk og fysisk, påvirkes imidlertid av dårlig/lite søvn, så kanskje du heller bør fokusere på å få god søvnhygiene. Dette kan du Google og lese om på nett.  

Umulig. De bytter taket over her jeg bort og har tatt birt isolasjonen fordi det gar hrent i hemsen over. Man hører ALT. Bor også midt i byen ved siden av en parkeringsplass. Hører folk som smeller med bildøra og klokka 0700 starter de å bråke over igjen. Er så sint 😡

Anonymkode: 6f522...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Umulig. De bytter taket over her jeg bort og har tatt birt isolasjonen fordi det gar hrent i hemsen over. Man hører ALT. Bor også midt i byen ved siden av en parkeringsplass. Hører folk som smeller med bildøra og klokka 0700 starter de å bråke over igjen. Er så sint 😡

Anonymkode: 6f522...318

Leier i enbleilighet i et gammelt hus. Tok to vival i går ig fikk 6 timer uforstyrret søvn, bedre en ingenting. 

Anonymkode: 6f522...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Vektløftere bruker nyrebelte, men det du gjorde var nok på ett annet nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Vektløftere bruker nyrebelte, men det du gjorde var nok på ett annet nivå.

Hva mener du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Hva mener du ?

Jeg er ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Vektløftere som løfter mangfoldige kiloer bruker belte runt nyrene slik at de ikke skal bli ødelagte, men dette gjelder garantert ikke deg som bar noen tunge Stener. Altså det er bare i ekstreme løft man kan skade nyrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...