Gå til innhold

Å kjære Gud hvis du hører meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hør meg kjøre Gud hvis du finnes. Jeg venter på en begivenhet som ikke er funnet sted. Aldri har du vært her kjære Gud for meg. Nå er dagen hvor du viser deg for meg for jeg dør av kjedsomhet. 

Anonymkode: 774e5...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gud ser og hører oss alltid skal du vite. Han vil bare at du skal søke han av hele ditt hjerte og vilje, da vil han la seg finne :) Han har gitt oss fri vilje. Men vi må søke han en stund før han viser seg for oss.

Anonymkode: 08157...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 16.13):

Gud ser og hører oss alltid skal du vite. Han vil bare at du skal søke han av hele ditt hjerte og vilje, da vil han la seg finne :) Han har gitt oss fri vilje. Men vi må søke han en stund før han viser seg for oss.

Anonymkode: 08157...f03

Ja, han gjorde det. Endelig skjedde det med meg også.. 

Anonymkode: 774e5...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Håper Gud hører meg og for jeg ber hver kveld men har stadig plager men det er kanskje noe man skal ha i livet? At det er bestemt hvilke plager man skal ha? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Håper Gud hører meg og for jeg ber hver kveld men har stadig plager men det er kanskje noe man skal ha i livet? At det er bestemt hvilke plager man skal ha? 

Jeg foretrekker et verdensbilde hvor jeg er herre over eget liv og ikke et hvor det er forutbestemt hva jeg skal gjennom og det dermed ikke er noe jeg kan gjøre for å endre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Jeg foretrekker et verdensbilde hvor jeg er herre over eget liv og ikke et hvor det er forutbestemt hva jeg skal gjennom og det dermed ikke er noe jeg kan gjøre for å endre det.

Jeg prøver jo å endre det, i dag var jeg på besøk men måtte ta vival for å klare det. Jeg vil bare ha et normalt liv men dette er vel normalen for meg kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...